تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

صرفا جهت اطلاع

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴ ب.ظ


چندتا کتاب تو قفسه های کتابخونه این خونه گذاشتم اگه دوست داشتید یه نگاهی بندازید ایام تعطیلات تابستون با هم بخونیم 

باهم لذت ببریم 

کتابهایی که خوندم  لذت بردم ، درصورت تمایل بخونید  ، امیدوارم خوشتون بیادوبه دوستانتون هم معرفی کنید

توضیح نوشت: نوشتم ایام تعطیلات تابستون و اصلا حواسم نبود که همه مثل من معلم نیستن که تعطیل باشن  این توضیح نوشت فقط جنبه اب کردن دل داره :)))) و البته شوخی 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۲
خورشید جاودان

نظرات  (۵)

با اجازه‌تون می‌خوام یه چیز بی‌ربط بگم! دست‌خط‌تون خیلی جالبه، همیشه دوست داشتم یا نستعلیق بنویسم یا این مدلی اما نهایتاً به نستعلیق له شده رسیدم که جلوی آفتاب بذاریش راه میره! :))
پاسخ:
بی ربط خیلی باحالی بود اولین نفری هستی که از خطم تعریف میکنی و حسابی به دلم چسبید با این تعریف الان دیگه اعتماد به نفسم شد اعتماد به سقف :))) به نظر خودم که نه خط خوبی دارم نه نقاشی خوبی فقط یکم اعتماد به نفسم زیاده به خودم میگم قرار نیست همه چی عالی باشه بخاطر همین این نقاشی نوشته ها رو گذاشتم وبلاگم
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۷ آلبرت کبیر
فقط اومدم بگم وب من خیلی هم راحت قابل ردگیریه :|
:)))
در ضمن سلام :دی
پاسخ:
علیک  سلام اصلا اینطور نیست من توش گم میشم :)))
پست جدید بگذارید حتما با قطب نما میام که گم نشم
مرسی که کتاباتو معرفی میکنی
و نقاشیتم خیلی خوب بود. حق مطلبو ادا کرده 
پاسخ:
کتابا نوش جانت 
بابت نقاشی هم لطف داری
ای هنرمند
پاسخ:
لطف داری

قبول داری این حرفهای کتابی فقط واسه ماها که کتاب دوست داریم، مفهومه؟!!

 

از این نظر، من تقریبا با تمام سخنان نغزی که کتاب خواندن را توصیه می کنند، عمیقا مخالفم!!!!

پاسخ:
ادم باید بدونه پیش چه کسی حرف میزنه منم برای خودمون چند نفر میگم وگرنه معرفی کتاب و جمله های این  مدلی برای خیلیا هیچ مفهومی نداره متاسفانه خیلیا معرفی کتاب رو پز روشنفکری میدونن در حالی که فقط یه علاقه ی عمیق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی