تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

معرفی نامه

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۲ ق.ظ

 از سری خط خطی های نصف شبی 

همه ادمها از نظر من یه نقاشی مخصوص به خودشون دارن ، نقاشی که تو ذهن من شکل میگیره و تقریبا تصور من از اون ادمهاست  گاهی ممکنه با واقعیت  جور بشه گاهی هم صد وهشتاد درجه فرق داره یه جور حدس زدنه  ....

این  خط خطی ها  تصور خودم از خودمه شاید به نظر عجیب بیاد  اما من هم از این قاعده مستثنی نیستم و خودمو در قالب یه سری خط  معرفی میکنم چیزی که هستم و قراره بشم 

یه جور خود معرفی نامه  ... 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۳
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

اون پنجره‌ی روی دیوار خیلی امیدبخشه
پاسخ:
ادم به امید زنده است 
یادت باشه که نقاشی میکولُ بهم نشون ندادی!!!
پاسخ:
ببخشید فراموش کردم الانم خونه نیستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی