تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

من و عروسکها

دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۲ ب.ظ


مدتیه غرق در دنیای عروسکها وقصه هاشون هستم 

هر عروسکی که بدنیا میاد با خودش یه قصه میاره ، قصه زندگیش ، چیزی که به وسیله اون معرفی میشه ، بهتره بگم قصه ها شناسنامه ی عروسکها هستن ، درست مثل ما آدمها که هر کدوم  قصه زندگی خودمون رو داریم عروسکها هم اینجوری هویت پیدا میکنند 

اوس ممدلی وزیور خانم و غلامرضا کوچولو قصه ی خودشون رو دارن 

آنسه و آفتاب و مهتاب وآنیتا هم قصه های خودشون بقیه عروسک ها هم همینطور 

راستشُ بگم با دوختن هر عروسک و ساختن یه قصه براش تو ذهنم یه تکه از زندگی خودم ساخته میشه و وقتی همه ی عروسکها  وقصه هاشون مثل پازل کنار هم قرار بگیرند  تصویر کلی میشه خورشید 

خورشیدی که گاهی با نوشته هاش حرف میزنه ، گاهی با  نقاشی هاش و گاهی با عروسک هاش 




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۵
خورشید جاودان

نظرات  (۶)

۰۵ تیر ۹۶ ، ۱۴:۰۱ سام نجفی نیا
عالی
پاسخ:
لطف دارید
۰۶ تیر ۹۶ ، ۰۸:۵۷ هانی هستم
قشنگن!
حس خوبیه جون دادن به عروسکا و قصه ساختن براشون.
پاسخ:
بله حس خوبیه مخصوصا برای کسی که حس مادری قوی تو وجودش داره ولی نمیتونه مادر بشه 
۰۶ تیر ۹۶ ، ۱۳:۳۲ پیچ امین الدوله
آنسه ... چه اسم قشنگی!
پاسخ:
همنشین نیکو

من یه فکری دارم

چرا عروسکهایی از دوستای مجازیت درست نمیکنی ؟

درست به همون شکلی که تصورشون میکنی

مثلا یه عروسک از بودا بساز

بشکلی که فکر میکنی باید باشه

هووووووووووووووم ؟

پاسخ:
عالیه همیشه پیشنهادات خیلی خوبن 
اولین عروسک رو از بودا می سازم البته شما رو دیدم پس نمیشه گفت تصور یه جورایی واقعیت هم توش دخیله
خیلی خوبه که هستی گاهی اونقدر دلتنگت میشم که میگم ببین بی معرفتو منو نوشته هامو به کل فراموش کرده :))
سلام
مشکلی نیست عزیزم
من خودمم انقد درگیر بودم که اصن یادم رفته بود:)
بعلاوه من که هنوز پولی واریز نکردم 
من باید شرمنده باشم که فراموش کرده بودم کلن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی