تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

من خود را در آغوش گرفته ام

جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۳ ب.ظ
اینکه کسی تو زندگیت باشه که یه جور خاص دوستت داشته باشه خیلی خوبه ،  دنیا خیلی قشنگ تر میشه اما وقتی نیست بهترین حالت اینه که خودت خودتُ یه جور خاص دوست داشته باشی  من خودم را همانطور که هستم دوست دارم وتایید میکنم  
 بقول بکت  من خود را در اغوش گرفته ام نه چندان با لطافت اما وفا دار وفادار
این روزها به نسبت قبل کمرنگم میدونم البته کمرنگ پر رنگ بودنم هم خیلی مهم نیست چون این وبلاگ و حتی وبلاگ قبلیم تقریبا متروکه بودن و جز سه چار دوست همیشگیم کسی  به من سر نمیزنه  که بخواد بپرسه کجایی دختر :)))به غیر از مطالعه ی فشرده   کتابای کتابخونم 
در حال طراحی وساخت عروسک دوستای وبلاگیم طبق تصوری که ازشون دارم هستم تنها شناخت ما از هم از طریق نوشته هامونه قبلا هم گفتم  هر کدوم تو ذهن من یه تصویر دارید که اونو نقاشی میکنم و عروسکتون رو می سازم خدا رو کی دیده شاید تبدیل به یه برند خاص شدین و تونستم سفارش بگیرم البته اولین عروسک ها واسه خودتونه  اینجوری هم من پولدار میشم هم شما معروف می شید :)) 
الان تنها کاری که می کنید اینه که هر کدوم یه اسم مناسب برای برند خودتون بگید با این پیش شرط که معرف وبلاگی بودنتون باشه یعنی بقیه متوجه بشن که این عروسک ها وبلاگی هستن  
 
الان در حال خوندن کتاب من پیش از تو جوجو مویز برای بار دوم هستم تموم بشه میرم سراغ مرد ی که می خندد ویکتور هوگو اونم باید یه بار دیگه بخونم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۹
خورشید جاودان

نظرات  (۵)

۰۹ تیر ۹۶ ، ۱۷:۲۴ مترسک ‌‌
فکر کنم همین «مترسک» بهترین اسمی باشه که بتونم روی عروسکم بذارم :))
پاسخ:
مهندس جان عروسک شما که مترسک هست منظورم یه اسم کلی بود برای همه عروسکها اتفاقا یه طرح مترسک خفن هم دارم 
اوممم... عروسک های وبلاگی! چه باحال! "بلاگ دالز" چطوره؟! :))
پاسخ:
عالیه اگه گزینه دیگه ای نبود همین اسم انتخاب میشه

بودا و هزار سال دعای خیر

پاسخ:
این اسم عروسک خودته یه اسم کلی لطفا

خب من هم که دیگر مرخصم!!!!!!!

 

آیکون نیشخند!

پاسخ:
چرا‌مرخصی اتفاقا شما هم یه نقاشی و عروسک داری 
:))
پاسخ:
متوجه نشدم این خنده برای چیه ؟ 
اسم برند عروسکا که نمی تونه باشه احتمالا بخاطر اون پیام خصوصی که براتون فرستادم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی