تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

پیامبران حال خوب کن( گاهی به کتاب هایت نگاه کن)

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۵۰ ب.ظ

این یه بازی وبلاگی که ایده اش از هولدن کالفیلد 

 شاید این کتابها خاطره خاصی رو به ذهنم نیاره  ولی هدیه های با ارزش رفقای وبلاگیم هستن کسانی که ممکنه ببینمشون یا اصلا تا آخر عمر همدیگه رو نبینیم  بعضی هاشون اینترنتی خریداری شده ، نوشته ای ندارن اونایی هم که از کتابفروشی خریداری شده باز هم نوشته ای نداره  راستی چرا چند خطی توش ننوشتین ؟ :)بخاطر همین از وبلاگشون پستهایی که دوست داشتم ،  قسمتی از مکالمه تلگرامی یا عنوان بعضی پستها و اسم وبلاگشون رو نوشتم که  این مدل رفاقت ناب و عالی  یادم بمونه بقول بودا ( خوش خنده )گاهی لازم نیست کسی رو ببینی یا حتی هم خونت باشه بعضی ادمها رو باید بی هیچ دلیل خاصی ویزه دوست داشت 

 واین هفت نفر دوست وعزیز رو من خیلی خاص و ویژه دوست دارم و با دیدن این کتابا  به یاد پیامبران حال خوب کن می افتم  کسانی که بی هیچ چشمداشتی به آدم محبت می کنند 

 خوش خنده که روزانه باهام تماس میگره و فقط حرفهای خنده دار میزنه که از خنده اشکم در میاد 

پاندای کنفوکار که فقط کافیه بهش پیام بدم هستی ؟ با جون و دل شنونده حرفامه

الهام گلی که با دیدن عروسکام بیشتر از خودم ذوق میکنه 

هیچ کس خوب که پایه معرفی کتابه و اگه وقت داشته باشه میشه ساعتها در مورد کتاب باهاش حرف زد و انرژی گرفت 

مرجان عزیز که با دادن لقب شوالیه نور کلی بهم انگیزه مبارزه کردن میده 

سحر عزیز که تا نوشتم سنگ صبور میخوام شماره اش رو بهم داد 

و هانی خان عکاس باشی 


این عکس کتابهایی که هدیه گرفتم ولی یه سری کتاب هم دارم که خودم به خودم هدیه دادم خیلی مطمعن نبودم اون کتابا جز بازی باشن بخاطر همین سر فرصت  یه پست هم در مورد اونا می نویسم



هر کسی این پست رو میخونه می تونه تو این بازی شکرت کنه برای اطلاع از جزییاتشم به وبلاگ هولدن برید 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۴
خورشید جاودان

نظرات  (۳)

۱۵ تیر ۹۶ ، ۰۰:۴۳ هولدن کالفیلد
هر کتابی که شما اراده میکردی بازی بود اصلا :دی
بازیه، قانون اساسی نیست که :دی
پاسخ:
عکس اونام اضافه میشه ولی  باید از کل کتابخونم عکس بگیرم :)))

ننوشتن مطلبی در صفحات اول کتاب رو از طرف من به پای تواضع و فروتنی ذاتی من بگذارین

و مطمئن باشین به گیجی بی حد و حصر من ربطی نداره : )))

یه ضرب المثلی میگه ماهی رو هر وقت از آّب بگیری تازست

حالا ما هم میتونیم اول صفحات کتابهایی رو که قراره در آینده بهتون هدیه بدیم رو بنویسیم هووووم ؟

 

 

پاسخ:
در فروتنی شما شکی نیست ولی فکر کنم بیشتر مربوط به همون گیجی بی حد و حصرتون باشه :)))
من که نفهمیدم چی به چیه، اما حتما خوبه که تو رو خوشحال کرده!
پاسخ:
یه بازی وبلاگی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی