تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

هدیه

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۴ ق.ظ

امروز بصورت آنلاین فرم اهدای اعضا رو پر کردم و الان یه کارت ابی سفید خوشگل اهدای عضو دارم 

وقتی  به مامان گفتم بجای اینکه خوشحال بشه ناراحت شد  هیچوقت درکش نکردم  و میدونم هیچ کسی از اعضای خانوادم از این کار من خوشحال نخواهند شد

نمیدونم اعضای بدن من چیزیش سالم مونده که بدرد کسی بخوره یا نه :)))    ، کسی که سرطان داره اصلا  می تونه اعضای بدنش رو اهدا کنه ؟ راحترین کار اینه از دکترم بپرسم ولی این کار رو نمیکنم چون دلم نمیخواد  نه بشنوم 

همینجوری که فکر کنم مثل یه ادم سالم فرم پر کردم  

وروزی مثل ادمای سالم اعضای بدن من هم بدرد بنده های خدا می خوره برام کافیه شاید همین موضوع باعث شد برای همیشه بیماری و شکست بدم 

ولی حس خوبی وقتی به این فکر میکنم که بعد مرگم قرار نیست اعضای بدنم خوراک مور وملخ ها بشه تصورش برام سخت و ترسناکه که بی فایده برم زیر خاک 

خوب میتونم اونایی که مثل خودم منتظر پیوند اعضا هستن رو درک کنم حتی اگه یک سر سوزن ، قد یه سلول اعضای بدنم بدرد بخوره من به اون کسی که نیاز داره تقدیم میکنم تا امید هیچ کسی به نا امیدی تبدیل نشه 

زندگی ادمهایی مثل ما به ایثار بنده های خدا بستگی داره 

شاید به نظر احمقانه برسه که کسی که خودش نیازمند اهدای عضو بخواد اعضاش رو اهدا کنه ، شاید هم خیلی شجاعانه نمیدونم ولی یه چیز رو خوب میدونم و اونم اینه که من الان یه کارت سفید ابی دارم که مسوولیتم رو در قبال بدنم وسلامتیم سنگین تر میکنه 

شاید هیچ نتیجه ای نداشته باشه ولی  محک خوبی برای جرات و جسارتم بود 

خدایا بخاطر داده ها ، نداده ها  و گرفته هات و اونایی که قراره بدی  شکر 

بعد نوشت:

بالاخره شرایطمو گفتم و پرسیدم می تونم اعضای بدنمو اهدا کنم گفتند مانعی نیست وقتی مرگ مغزی اتفاق بیافته صلاحیت اهدای عضو فرد بررسی میشه آزمایشات و معاینات لازم انجام میشه 

پس داشتن کارت اهدای عضو بلا مانع 

حالا می مونه سلامتی و جنگ با بیماری تا سلامتی کامل 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۰
خورشید جاودان

نظرات  (۴)

میدونی به نظر من کدوم قسمت کارت قشنگه ؟

اینکه بی تفاوت نیستی

همیشه از اینکه نظاره گر اتفاقات دور  و برم باشم متنفر بودم و هستم

دوس دارم روی اتفاقات پیرامونم اثر گذار باشم

این کار شما هم خیلی قشنگ بود

اینکه داری میجنگی و میخوای چیزی رو تغییر بدی

امیدوارم سالهای سال باشی

آمین

 

پاسخ:
ممنونم
و امیدوارم بتونم در حد توانم اثر گذار باشم

کارت قابل ستایشه خورشید، اما بالاخره خوراک مور و ملخ می شویم ... به خاک برمی گردیم، همین و بس!

پاسخ:
نه من نمیخوام بشم 
حداقل مدلی که بقیه میشن نه یه تکه هایی از خورشید باید باقی بمونه 
غیر منطقی میدونم اما تصورش برام سخته  حداقل بعضی اعضام باقی بمونه 
سلام علیکم...شرایط اهدا عضو چیه؟؟من شنیدم باید اجازه داشته باشی
پاسخ:
ehda_center@ 
از طریق این کانال تلگرام انلاین عضو شدم کارتم بلافاصله صادر شد و ازش پرینت گرفتم 
اجازه ای هم نمیخواد فکر میکنم اجازه واسه وقتی که مرگ مغزی پیش بیاد اون موقع پدر مادر باید رضایت بدن
ehda.center:
💠دریافت سریع و آسان کارت اهدای عضو از طریق بات تلگرام انجمن اهدای عضو ایرانیان: 
@ehdayeozv_bot این ادرس دقیقش بود که از اون کاناله برداشتم 
۲۷ تیر ۹۶ ، ۰۲:۴۹ مجید مویدی
عنوان نوشته ت خیلی خوبه.
آفرین
پاسخ:
یه عالمه تشکر بخاطر تشویق هات رفیق 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی