تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

مردی که بی نهایت را می شناخت

يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۶ ب.ظ

خیلی اهل فیلم دیدن نیستم  هر از گاهی فقط به بهانه رفع خستگی جلو تلویزیون دراز میکشم و کنترل به دست کانال گردی میکنم این بین بعضی مواقع شانس میارم و یه فیلم خوب پیدا میکنم ،مثل فیلم مردی که بی نهایت را می شناخت  با دوبله عالی ایران از شبکه چهار  هیچ چیزی نمی تونست مثل این فیلم حال خوب کن باشه  جوری هیجان زدم کرد که  بعد اتمام فوری اومدم این جا این چند خط رو ثبت کنم 

مردی که بی نهایت را می شناخت یه فیلم انگلیسی که در مورد زندگی سرینیواسا رامانوجان  ریاضی دان  نابغه ی خود اموخته ی هندی  که در سال 1913 به دعوت پروفسور هاردی پا به کالج ترینیتی  کمبریج گذاشت و تحت آموزش پرفسور هاردی  که یک استاد برجسته ریاضی بود پیشگامی شد در ارائه ی تئوری های ریاضی 

دیدن فیلم های بیوگرافی رو خیلی دوست دارم چون با دیدن تلاش وسخت کوشی  های انسانها برای رسیدن به خواسته هاشون من هم مصمم تر به زندگی پیش روم نگاه میکنم 

این روزها حال دلم اصلا خوب نبود و میشه گفت منتظر یه انگیزه کوچیک برای برخاستن بودم که این اتفاق با دیدن این فیلم افتاد ،  هر چند هیچوقت رابطم با ریاضی خوب نبود اما با دیدن رامانوجان  دلگرم تر از قبل شدم، تمام اون نا امیدی هایی که بعنوان یک انسان فراموش شده تو دلم  جا خوش کرده بود  از بین رفت 

و خوشحالم که مثل خیلی چیزای خوب کوچیک  که معجزه وار حالمُ خوب میکنه   حداقل تا چند ساعتی یا یکی دو روزی ذهنم درگیر این فیلم و دوبله عالیشه ، صدای بازیگرها تو ذهنم می چرخه  و سعی میکنم دیالوگ هاشون رو بخاطر بیارم

پیشنهاد میکنم این فیلم رو ببینید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۸
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

من برعکس تو بخاطر رابطه خوبم با ریاضی،خودم رو مجبور کردم که فیلم این اسطوره ریاضی رو ببینم.واقعا برام جذاب بود،گرچه بعضی جاها اغراق آمیز بنظرم اومد ولی فیلم فوق العاده اثرگذاری بود...متاسفانه من فیلمو دوبله ندیدم ولی با اینهمه تعریفی که کردی دوس دارم دوباره فیلم رو دوبله ببینم.
پاسخ:
 بهترین فیلما رو هم اگه با دوبله ایران نبینی مزه به دلت نمیده همه فیلم یه طرف اون صداهای خیلی خوبم یه طرف البته دیدن فیلم از کانالای ایران یعنی حذفیات زیاد ولی من حوصله زیر نویس خوندن ندارم و زبان هم بلد نیستم 
هر چی بود حالمو حسابی خوب کرد
اینم بگم خیلی به هیجانات و تعریف من اعتماد نکن چون کتاب خوندن و فیلم دیدن و زندگی من کلا از روال معمول خارج شده شاید دوبله ببینی خوشت نیاد و حوصلت سر بره از ما گفتن بودا :))
سلام
چه حس خوبیست که خوشی ها و سختی های زندگیت در لباس فیلم و یا کتابی حال دیگران را هم خوب کند .
این حس خوب به گمانم حتی پس از مرگ با انسان باقی خواهد ماند.
یاد کتاب استاد عشق ایرج حسابی افتادم که زندگینامه پروفسور حسابی بود.
ممنون از معرفی این فیلم. دنبالش میرم.
این نظر به اشتباه برا پست بعدی گذاشته بودم . پوزش
پاسخ:
سلام 
امیدوارم فیلم رو ببینید و خوشتون بیاد 
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی