تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

تنها ماندم تنها رفتی

جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷ ق.ظ
دیشب مراسم ختم دوستم برگزار شد و امروز تشییع جنازه ی دختری از جنس نور 
گاهی رفتن ها یه حفره عمیق تو دل ادم ایجاد می کنند ، حفره ای که براحتی پر نمیشه و فقط گذر زمانه که دردتو تسکین میده 
معصومه هم رفت شبیه ترین دختر به خورشید 
دختری از جنس اسمون 
دلم براش تنگ میشه 
درسته خیلی هم دیگه رو نمی دیدیم اما اونقدر حرف  و درد مشترک داشتیم که هر وقت می دیدمش ساعتها حرف بزنیم جوری که گذر زمان رو فراموش کنیم 
اخرین بار اوایل خرداد تو خیابون دیدمش و باز همون سوال معروفی که همه ازش خبر داشتن 
هنوز که خونه باباتی تنبل خانم اخرش استین واسه خودت بالا نزدی ؟ این سوال رو یا من  یا اون  می پرسیدیم و همیشه هم یه جواب داشت هر دو با خنده بهم می گفتیم خاک بر سر بی عرضه اشون که نمیان ما رو پیدا کنن تا خوشبختشون کنیم 
مامانش می گفت دوستتم رفت
خواهرش می گفت می تونی بعد رفتنش جای خالیشو تحمل کنی ؟
و من عکسی مدام جلو چشممه که دیشب یه ربان سیاه بهش زده بودن و نوشته بودن مرحومه معصومه اعتماد 
مرحومه معصومه اعتماد 
مر  حو مه 
تصادف 
صورت مهربون 
شیرین ترین لبخند دنیا 
نمی پرسم چرا رفتی 
حتی شاکی نمیشم از دستت فقط دلم برات خیلی خیلی تنگ میشه 
خدا جون بی زحمت یکم اتفاق خوب 
یکم حال خوش لطفا 
و یکم دور گذر زمانت رو تندتر کن روزای بد خیلی کند می گذره

بعدا نوشت از سر دلتنگی 

وقتی الی رفت و ما رو تنها گذاشت مینا تازه زایمان کرده بود ویاس کوچولو چند روزه بود 
حالا که نوبت به معصومه رسید خواهرش مریم  چند روز از زایمانش میگذره 
اومدن یه بچه می تونه درد  رفتن یه بچه ی دیگه رو  تسکین بده ؟



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۷
خورشید جاودان

نظرات  (۵)

سلام 
متاسفم...
واقعا واقعا متاسفم... خدا به خانواده اش و ب شما صبر بده...
:(

من دفعه اولیه میام اینجا و واقعا دلم نمی خواست برای چنین پستی کامنت بذارم... 
متاسفم... :"(
پاسخ:
ممنونم 
خورشید مهربون من 
امیدوارم خدا به تو و خونواده ی معصومه ی عزیز صبر بده
پارسال یکی از فامیل های ما از کوه افتاد پایین و فوت شد
دخترش برای زایمان اومده بود خونشون 
نمی دونم حکمتش چیه

پاسخ:
ممنونم 

از دست دادن دوستان غربته خورشید عزیز

امیدوارم روحش در آرامش باشه . آمین

 

پاسخ:
امین

سعی کن کمتر غصه بخوری خورشید ... گاهی فکر میکنم همه جای این دنیا آدمها اینطوری با مرگ درگیر می شن یا ما بیشتر؟

 

عمل چی شد؟

پاسخ:
همه جا همه اینطور در گیر میشن 
اما قضیه ی من کمی فرق میکنه چون من هر روز با مرگ دست وپنجه نرم میکنم 
هر روز دلم می لرزه که اگه فردا روز اخرم باشه چی 
بیماری لعنتی نمیذاره بی خیالش بشم
در ضمن معصومه تنها دوستم بود تو دنیای واقعی 
خب قبول کن اینم از دست بدی سخته 
گذر زمان همه چی رو حل میکنه
۳۱ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۲۹ مجید مویدی
روحش شاد.
........................
برای ما آدما که با امیدها و رویاهامون زنده ایم، اومدن یه بچه می تونه اون امید و رویا باشه.
شاید جای اون رو نتونه کامل پر کنه، اما از قدیم گفتن هر گلی بوی خودش رو داره دیگه. و حتما هم زیبایی خاص خودش.
پاسخ:
بعد مرگ دوستم یهویی همه چی بهم ریخت 
الان نمیدونم بگم دنیا اومدن یه بچه می تونه امید باشه یا نه 
فعلا که فقط به گذر زمان نیاز دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی