تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

کاش افتادنم از چشم های تو توجیه می شد

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۵۸ ب.ظ

احساس  تنهایی و دلتنگی دارم. 

هم سایه ی من ، تو ، او مدتی ست 

جدا شده و دیگر همسایه نیست 

سایه ی همسایه از سر ما کوتاه شده 

قبلن سایه اش تمام حیاطمان را می گرفت و سایه بانی بود برای تابستان های گرم هنگام بازی 

حالا با جدا شدن از هم ، سایه اش دیگر به حیاطمان نمی رسد و حیات ما را مختل کرده است 

همس    آیه ( فرهاد کریمی)

-----------------------------------

دلم نمی خواهد دیگر هیچ حرفی بزنم .هیچ نقته ای در سرم نیست . هیچ حرفی در یادم .

هیچ هیچی در هیچم . جای واقعی حرفها را فراموشیدم :

حرف اول ج بود یا ر یا ش یا ی یا م یا ب یا ن یا ف یا ک یا غ یا چ یا ا یا و یا هه دو چشمه یا بی چشم

را دارم سایه ام دوست مثل خودم . تنها فکر نیستم سایه ام با . نمی ماند می شود وقت هر ظهر سایه ام .

دلتنگ خیلی می شوم .احساس تا همین ظهر ها همیشه خاطر نکنم شب ها دلتنگ مثل به می خوابم  با باید بزنم

اه حرفی نمی زنم ، همه چیز بدجوری قر وقاطی پاطی شده 

بهتر است کمی بخوابم شاید یادم دم یا بیاید یادم.

میخوابم وبیدار می شوم نمی شوم 

حرف اول یادم یا اینکه اول حرف نمیدانم ( فرهاد کریمی)

--------------------------------------------------

سالهای زیادی را پشت سر گذاشته ام 

که هر کدام نام یک حیوان را یدک می کشیدند 

اما فقط سال تنهایی تمام نمی شد

از هر حیوانی زبان نفهم تر بود  ( میلاد تهرانی - کتاب گیلاس ابی )


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۴
خورشید جاودان

نظرات  (۱)

متنهای خوبی بودن و کمی تلخ
پاسخ:
حرف دل من ولی از امروز روزهای تلخ تموم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی