تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

نهنگ ابی

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۴۹ ق.ظ
نهنگ ابی یه بازی انلاین خطرناک ، که وقتی در موردش خوندم به تنها چیزی که فکر کردم پسر خاله سیزده ساله ی معتاد به بازی انلاین و بی خیالی های خاله و شوهر خاله بود ، دلم لرزید و از خدا خواستم امیر حسین  تپلی ما رو از همه ی خطرات حفظ کنه
نهنگ ابی چجور بازی ؟ 
بازی انلاینی که پنجاه مر حله داره و طی پنجاه روز انجام میشه و روز اخر یعنی مرحله پنجاه بازی به خودکشی بازیکن منتهی میشه 
این بازی توسط یه دانشجوی اخراجی روانشناسی  روس طراحی شده با هدف پاکسازی پسمانده های زیستی  به عقیده این ادم روانی کسی که به خودکشی فکر میکنه ارزش زندگی کردن نداره 
به لینک زیر برید و بیشتر بخونید

از تمام کسانی که فکر میکنید ممکنه در معرض خطر این بازی باشند با دادن اطلاعات کافی راجع به نهنگ ابی محافظت کنید در مورد این بازی برای دوستانتون نوجوون ها و... صحبت کنید شاید زنگ خطری باشه برای خانواده ها
خدا به همه امون رحم کنه واقعا نمیدونم به کجا میخوایم برسیم گاهی به خودم میگم ای کاش بشه از این دنیای مدرن دور شد ولی ایا میشه همه ی درها رو به روی خودت ببندی؟
و وقتی به اسیب هاش فکر میکنم باز هم به خودم و توانم برای محافظت از خودم شک میکنم 
با تمام وجودم سعی میکنم که از تکنولوژی مخصوصا اینترنت و اپلیکیشن های موبایل به درستی استفاده کنم اما به خودم دقت میکنم می بینم باز برای من هم اسیب هایی به همراه داشته ، چه برسه امیر حسین هایی که خانواده هاشون هیچ کنترلی روی بازی هاشون ندارن
ما که خودمون ، خود کنترلیم این وضعمونه و میگیم ای کاش ... وای به حال بچه های طفل معصوم
ا



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۸
خورشید جاودان

نظرات  (۵)

:| یا خدا 
پاسخ:
همون یا خدا چیز دیگه ای نمیشه گفت:((

وحشتناکه ... البته در مورد این بازی خاص مطمئن نیستم، اما کلا پدر و مادرهای اطرافم هیچ نظارتی روی بازی ها و فضای مجازی بچه ها ندارند. یعنی انگار اصلا زورشان نمی رسد و توانایی مقابله ندارند. اون وقت این وسط یکی مثل من که به سن درج شده روی بازی بچه ها حساسه، یکدفعه تنها می مونه چون می بینه انگار فقط واسه خودش این مساله مهمه. به هر کسی هم که می گی، میگه بازیش که چیزی نداره!!!!

من تلگرام و بقیه ی اپلیکیشن ها رو ندارم و هیچ کمبودی حس نمیکنم، برای همین نمیفهمم چطور آدمها می تونن ساعت ها وقت شون صرف چنین چیز بی مایه ای بکنند!

پاسخ:
اونقدرم نمیشه گفت بی مایه  هستن:) 
فقط باید مراقب بود  همین 
وقتی این مطلب رو خوندم چارستون بدنم لرزید 
و خیلی نگران شدم ولی پدر مادرا متاسفانه همه چیز دانن به خودشون و بچه هاشون خیلی مطمعنن

بشریت داره به کجا میره :|
پاسخ:
این سوال منم هست
سازنده این بازی گفته که میخواد با این کار اون آدمایی که هیچ گونه اثر مثبتی توی جامعه ندارن یا به هیچ دردی نمیخورن از صحنه‌ی روزگار محو کنه که به نظرم منطقی میگه. کسی که اون بلاها رو سر خودش میاره و با تیغ میفته به جون خودش همون بهتر که بعد از پنجاه روز بمیره!
پاسخ:
اینجور که می گی خب نود درصد ماها باید بمیریم خداییش کدوممون اثر مثبتی تو جامعه داریم 
اینقدر درگیر زندگی روز مره خودمون با همه خوب وبدش هستیم که اثری از خودمون باقی نمی مونه چه برسه بخوایم اثر مثبتی برای جامعه داشته باشیم 

خداروشکر مثل این که سازنده ی این بازی دستگیر شده
البته هستند هنوز روانی هایی که بخوان ازین کارا بکنن و با این روش ها به بقیه مردم آزار برسونن
و متاسفانه اغلب قربانی های این آدما بچه های کوچیک هستند که ناآگاهند

پاسخ:
وظیفه خانواده در قبال بچه ها تو این مورد سنگین تر میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی