تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

پروفسور و خدمتکار

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۰۶ ب.ظ
تو مدت ریکاوری بخاطر تحمل سختی ها به خودم جایزه دادم 
سه کتاب سفارش دادم و وقتی به دستم رسید شروع به خوندن کردم که حواسم از سختی ها و تلخی های اون روزهام پرت بشه 
یکی از این کتابها خدمتکار و پروفسور بود ، کتابی که سالها پیش فیلمش رو دیده بودم ولی چون خیلی وقت ازش گذشته بود جز یه تصویر مبهم چیزی از اون فیلم تو ذهنم نبود 
این کتاب خیلی خیلی خوب بود ، چیزی بر خلاف تصورم 
به نقل از پل استر اثری کاملا خلاقانه ، دلنشین  و به شدت تکان دهنده 
بهتر از این نمی شد این کتاب رو توصیف کرد 
داستان راجع به  یه نابغه ریاضی که بر اثر تصادف حافظه اش رو از دست داده 
توسط این داستان می تونید با ریاضیات آشتی کنید و چهره خشک و خشن ریاضی از ذهنتون برای همیشه پاک خواهد شد جوری که به خودتون می گید کاش من هم یه معلم ریاضی مثل پرفسور داشتم 
به هر حال کتاب حال خوب کنی هست من که حسابی از خوندنش لذت بردم امیدوارم شما هم بخونید و لذت ببرید 
مشخصات کامل این کتاب به همراه عکسش  تو قسمت کتابخونه ی این خونه هست ببینید ،  یادداشت کنید  و حتما بگذارید تو لیست خرید 

کتابی که بعد خدمتکار و پروفسور برای خوندن انتخاب کردم رگتایم 
این کتاب رو رفیق هیچ کس بهم معرفی کرده به جرات می تونم بگم مشاوره های ایشون  در زمینه انتخاب کتاب عالی بوده و مطمعنم از این کتاب هم خوشم میاد
فعلا مشخصاتش رو داشته باشید تا بخونم و نظرم رو بگم من که منتظر یه هیجان حسابی هستم
رگتایم
نوشته ای .ال دکتروف
تر جمه نجف دریا بندری
انتشارات خوارزمی

دوران باشکوه حال خوش و کتاب های حال خوب کن چند روزی شروع شده 
خدا رو شکر بابت داده و نداده ، داشته و نداشته 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۱
خورشید جاودان

نظرات  (۱)

ایشالا که روح کتابخونی همواره در شما جریان داشته باشه
پاسخ:
بعد مدتی رکود خدا رو شکر حال کتابخونیم خوب شده باز:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی