تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

سالی که نکوست از اول مهرش پیداست

دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۷ ب.ظ
بچه کلاس اولی دوتاشم زیاد چه برسه هفتادو هشتا
این روزا تنها معلم پایه اول مدرسمون هستم و مجبورم هفتادو هشتا شاگرد کلاس اول مدرسمون رو تو کلاسم نگه دارم  از فردا هم قراره تو نماز خونه مدرسه تو گرمای وحشتناک به هفتادو هشتا بچه ی شیطون درس بدم 
تا اداره معلم بفرسته ، کی خدا میدونه
فعلا که گفتن معلوم نیست شاید تا هفته دیگه  شایدم یکماه  
الان یه جنازه با سر درد شدید این چند خط رو می نویسه که یکم آروم بشه
خداهم یه رحمی بهم نمیکنه تا میام بگم خدارو شکر همچین میزنه کاسه کوزه هامو میشکنه که تو کارش می مونم 
دلم میخواد استعفا بدم سیزده سال زجر کشیدم به امید روزهای بهتر ولی نیومد که نیومد 
خوب که نشد بدترم شد مثلا چی میشد حالا که بهم لطف کرده همون روستای لعنتی و مدرسه کوفتی خودم موندم این بلا رو سرم نمی اورد ؟ به کجای دنیاش بر میخورد ؟
انگار تو زندگی هر چه بیشتر صبوری کنی بیشتر میزنه تو سرت 
حتی دیگه جونی واسه غر زدن هم نمی مونه 
خدا کنه حداقل تا اخر هفته معلم بیاد سر کلاسا من بمونم وشاگردام 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۳
خورشید جاودان

نظرات  (۷)

۰۳ مهر ۹۶ ، ۲۳:۵۸ هانی هستم
هفتاد و هشتاااااا اولی :| من برم تو افق محو بشم
پاسخ:
خداییش خواستی از کارت شکایت کنی یادت بیاد من تو نمازخونه با یه کولر خراب به هفتادو هشتا اولی میخوام درس بدم:(((
ای وای
این همه ادم دنبال کار میگردن 
خوب چند نفر استخدام کنن 

عزیزم ایشالا زود این شرایط تموم بشه
کلی برات دعا می کنم
پاسخ:
انشالله که زود تموم بشه 
ممنونم واسه دعا
یعنی حاضرم دو هزار و دویست و بیست تا گوسفند رو ببرم چرا ولی با هفتاد هشتاد تا کلاس اولی سر و کله نزنم!
پاسخ:
خیلی دلداری خوبی بود 
امیدوار شدم به کارم:)))

من میگم روز اولی یه زهر چشم مشتی ازشون بگیر تا آخر سال پانتومیم بازی کنن : ))))

کشتی کج نگاه میکنی ؟

توی ورزشکارای این رشته یه آدم خیلی باحالی هست اسمش آندر تیکنه

دموی این آدم باحال اینه که زمانی که وارد رینگ میشه صدای ناقوس کلیساها میاد

بعد آنتر تکین یه فیگور خفن میاد و چمشهاش رو بسمت بالا میده و سفیدی چشمهاش رو نمایان میکنه

بودا که بوداست و اینهمه ادعا داره از پشت تی وی رسما به زمین میچسبه چه برسه به تماشاچی های نردیک رینگ

به نظرم شما هم همین شیوه رو برای بچه ها پیاده کن : ))))

یکی دو تا چشمه از این حرکات ژانگولری بیای بر و بچ یا ترک تحصیل میکنن یا از اول تا آخر مثل دیوار شما رو نگاه میکنن و جیک نمیزنن

خب من برم به مشکلات سایر دوستان برسم : ))))

خدا قوت پهلووون

پاسخ:
راهنماییت بدرد حاج اقای محل کارتون میخوره نه بچه های کوچولو:)))
به روزی فکر کن که بیست سال دیگه یکی از این کوچولو ها یه روزی داره توی وبلاگش و یا اصلا توی کتابش یادی از معلم کلاس اولش میکنه واز خوبیهاش میگه
جدای از نقش معلم در آینده علمی و تربیتی بچه ها 
یه معلم خوب و مهربون چقدر میتونه نقش تو ساختن خاطره خوش برا اینهمه آدم داشته باشه،  این کم افتخاری نیست،  
به اینا فکر کن،  اینجوری انرژی میگیری، 
انشالله اونجا مشکلاتش حل بشه و هم معلم و هم بچه ها با آرامش ادامه بدن
پاسخ:
تا تو موقعیت قرار نگیری صحبت از خاطره سازی راحت خدا شاهده دیروز از گرما وقتی نمیتونستم نفس بکشم و حس خفگی داشتم و به هفتاد و هشتا بچه نگاه میکردم فقط از خدا خواستم حالم خوب بشه خیلی ترسیدم 
تا حالا حس خفگی رو تجربه کردی من دیروز تو کلاسم تجربش کردم تا الانم به عشق بچه ها دوام اوردم 

ولی معلم کلاس اول بودن هم عجیبه,هم سخته و هم جذااابه,و فکر میکنم مسیولیتش از باقی معلم ها در همه پایه ها بیشتره!
پاسخ:
بله خیلی سخته مخصوصا تو مناطق محرومی که دو زبانه هستن و البته شیرین 
مسوولیتش زیاده چون پایه ی بقیه مقاطع تحصیلی

معلم های کلاس اول واقعا به گردن همه ی باسوادها حق دارند ... امیدوارم معلم جدید زودتر بیاد وگرنه تو داغون می شی.

پاسخ:
خدا رو شکر اومدن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی