تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

خدایا شکرت

جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱ ق.ظ

اصلا فکر نمی کردم  به فاصله یک هفته از نوشتن ارزوهام در مورد دارالمجانین و ابلوموف به ارزوم برسم 

از این به بعد حقوقم رو بجای شش ماه یک بار ماهیانه میگیرم و مبلغی هم اضافه حقوق داشتم حالا دیگه لازم نیست نگران قیمت زیاد ابلوموف و حتی هزینه داروهام باشم پس پیش بسوی خرید ابلوموف وپیدا کردن دار المجانین و حتی همسایه های احمد محمود فقط این دو مورد اخر احتمالا زحمتش بیافته گردن دوستان عزیزی که اعلام آمادگی کردن از انقلاب برام تهیه اش کنند باید تماس بگیرم و بهشون زحمت بدم 

خیلی برام سخت بود وقتی ادرس خرید اینترنتی ابلوموف رو بهم میدادینبگم رفقا خودم میدونم میشه از دیجی کالا یا شهر کتاب انلاین تهیه اش کرد مشکل هزینه زیادش هست که میتونم با پول ابلوموف و هزینه پستش یک بسته قرص .... بخرم واین درد کوفتی رو تسکین بدم 

خیلی وقتا دلم می گرفت وقتی اطرافیان بهم میگفتن به خودت بیشتر برس و وقتی می پرسیدم یعنی چی من که در حد خودم همه چیزم منظم ومرتبه مثلا امنه اصرار می کرد فلان مانتو یا از فلان جا لباس و ... و یادش نبود که دختر خالش همه هزینه هاش بابت دارو هست 

یا بهم میگفتن تو که کار میکنی پس چرا تا حالا نرفتی مسافرت و یا با ما نمیای کافی شاپ و رستوران و... خوش بگذرون بابا  یادشون نبود که من حق خوش گذرونی ندارم  حتی اگه یه کافه رفتن باشه  چون دلم نمیخواد  هزینه های کمر شکن بیماریم  فقط گردن پدرم باشه سعی  میکنم به هر طریقی کمکش کنم  بخاطر همین به تنها خوش گذرونی یعنی خوندن کتاب پناه آوردم چیزی که دختر خاله هام درکش نمی کنن اخه تعریف اونا از تفریح یه چیز دیگه است :))) تعریف از ما بهترونه

حالا با حقوق ماهیانه میتونم راحت تر از قبل زندگی کنم و برنامه ریزی کنم  خدا رو شکر حالا هم میتونم پس انداز کنم هم با خیال راحت خرج کنم  و به تفریحمم برسم و از این بابت خیلی خیلی خوشحالم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۵
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

وای چه عالی!

باور کن منم به اندازه ی خودت هیجان زده شدم!

بهت تبریک می گم با اضافه کردن این نکته که واقعا سزاوار بهترین چیزهایی!

پاسخ:
ممنونم سحر جان 
همه بنده های خدا سزاوار زندگی خوبن دعا میکنم همه خوشحال به معنای واقعی باشیم 
خدارو شکر
هرچند که پدر دنیایش را هم برای فرزندش بدون هیچ شکایتی می دهداما آفرین به شرافت شما .رحمت فراوان خدا نصیب مادر گرامی باشد و پدر هم همیشه استوار باد.
امیدوارم شما هم دردی در زندگی نداشته باشید و همه درد های زندگیتان پیدا نکردن کتابهایی که دوست دارید باشد که آنها راحت تر از آن که فکرش را بکنید حل می شود. 
شما بهترین تفریح را انتخاب کردید . ولش نکنید . حتی اگر توسط اطرافیانتان مورد تمسخر قرار گرفتید. 
من بیشتر از هر چیز بخاطر آن مدیرتان خوشحالم.
باید این آبلوموف رو هم بخونم ببینم چیه که شما دنیا رو بخاطرش بهم زدید
پاسخ:
درسته پدرا شکایتی ندارن اما فرزندا هم حواسشون باشه بهتره شاید کمی از بزرگی و محبت پدر جبران بشه
در مورد ابلوموف باید بگم خودخود عشقه همین😀

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی