تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

فیلم

شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۳۸ ب.ظ

ایییییییییییییییییییییییییییی 

این بخاطر درد شدید مخم بود :)))

اییی اینم بخاطر این بود که مشاور اعظم ممنوع کرده خیلی فیلم ببینم پس باید تا پنجشنبه ساعت نه ده شب صبر کنم که شبکه چار جانم یه فیلم خوب پخش کنه

از بچگی بخاطر روحیه حساسم بیش از حد با کارتون وفیلما درگیر میشدم خداییش کارتون نبودن شکنجه روحی روانی بودن  حاج دنبال مامانش بود حنا مادر نداشت نل مامانش مرده بودن وعدل همشون مثل منی بودن که مامانم جلو چشمم غرق شده بود  هنوز نفهمیدم واسه اونا گریه میکردم یا خودم :))

بعدشم که مریض شدم و دچار یه طوفان روحی روانی دکتر جونم تاکید کرد که اخبار ممنوع هر فیلمی رو نبینم و خیلی خودمو درگیر هیجانات این مدلی نکنم  

 گزینش فیلم کار سختی به نظرم باید یکم روحیمو تغییر بدم ولی نتونستم هنوزم با دیدن بعضی فیلما مثل ابر بهاری گریه میکنم 

به هر حال امشب دلم میخواد یه فیلم خوب ببینم برم سراغ تلویزیون و چرخی تو شبکه ها بزنم 

دوستای گلم میشه چند تا فیلم خوب بهم معرفی کنید ؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۶
خورشید جاودان

نظرات  (۳)

عاشق فیلم  دیدنم :)
فیلم ایرانی میخای یا خارجی؟

پاسخ:
خارجی
Demolition
این عالیه. جک جیلینهال بازی میکنه. من دیدم و لذت بردم. محصول 2016
پاسخ:
کاش میگفتی درمورد چیه ؟
من دیدن فیلم 
داستان شگفت انگیز آمیلی پولان 
رو بهت پیشنهاد می کنم.
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی