تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

..................

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۴۶ ب.ظ
خیلی بده که یتیم شده باشی 
و خیلی بدتر اینه که خاله فریبا همسایه مهربونمون هم بر اثر سرطان فوت کرد  بچه هاش یتیم شدن
و خیلی خیلی خیلی بدتر اینه که خیلی از هموطنامون هم دیشب والدین ، بچه ها و عزیزانشون رو از دست دادن 
موندم با این حجم غم چیکار کنم 
برای خودم غصه بخورم یا سارا سمیرا و محمد علی که سه روز بی مادر شدن 
یا همه اون سیصد و چند نفری که تا الان بر اثر زلزله فوت شدن وخانواده های داغدارشون 
خدا خیلی بی رحمی بخداوندی خودت قسم تحمل این همه غم رو ندارم 
تصمیم داشتم نه از دردم حرفی بزنم و نه چیزی بنویسم ولی نگذاشتی یهو همه چی خراب شد وقتی دیشب کل خونه می لرزید فقط به یه چیز فکر کردم اونم سلامتی مردم بود تا صبح به خودم امیدواری میدادم که خدا کنه هیچ کس طوریش نشده باشه و با این امید رفتم مدرسه که وقتی بر میگردم اخبار اعلام کنه تلفات جانی نداشته اما وقتی برگشتم خونه زیرنویس خبر دیدم که نوشته بود بیمارستان سر پل ذهاب بر اثر زلزله اسیب دیده 
و خیلی از هموطنامون رو تو کرمانشاه  از دست دادیم 
تو بدترین شرایط از خدا شاکی نشدم ولی الان ازش حسابی شکایت دارم 
واقعا داری چیکار می کنی ؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۲
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

هیچ جایی از دنیا امنیت دستهای پدر و مادر رو نداره

همیشه دعا میکنیم که توی عکسای دسته جمعی جای پدر و مادرا خالی نشه ولی دعاهامون شنیده نمیشه

اون دنیا سوالای زیادی داریم برای پرسیدن

پاسخ:
اگه پاسخگو باشه
دلم اتفاق خوب می خواد
یعنی راستش و بخوای دلم برای اتفاق خوب تنگ شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی