تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

سه

جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۶ ب.ظ

امروز می تونه یه روز خوب باشه به چند دلیل کوچیک و خیلی پیش پا افتاده که هر روز تو زندگی های همگی ما پیش میاد ولی براحتی از کنارش میگذریم

1- با برادرزاده جانمان آگا پولیا ( اقا پوریا) یه بازی پسرونه درست حسابی کردم جوری که از کت و کول افتادم کشتی جانانه، عمه در نقش اسب ، بدو بدو و کلی ورجه ورجه ای که فقط می تونی با یه پسر بچه سه ساله پر انرژی تجربش کنی پسرکی که بعد اون همه بازی هم بیکار ننشست وصورت عمه رو با رژ نگاشی ( نقاشی ) کرد و حسابی به عمه اش خندید 

2- این پسرک رو فرستادیم خونه اون یکی بابا جونش تا عمه بتونه کاردستی های مربوط به کتابخونه مدرسه اش رو درست کنه من عاشق کاردستی هستم با خلق کردن حس زنده بودن دارم اینم دومین اتفاق خوب که مربوط به کتاب و کتابخونی 

3- بالاخره به دومین ارزوی قبل مرگم هم رسیدم اونم ساختن عروسک شازده کوچولو بود خب خیلی از عروسک سازهای حرفه ای تا بحال شازده رو خلق کردن ولی بقول زهرا شازده کوچولو خورشید ساز میخنده وشاده  در حالیکه شازده کوچولو غمگینه و منم در جوابش گفتم کدوم کار من شبیه آدمیزاده که عروسک ساختنم باشه :))اگه عکس رو ببینید بهتر متوجه میشید 

گفته بودم قراره اینجا برگرده به روال سابق این اولین قدم 

تا یادم نرفته دیروز پنج شنبه اولین جلسه کلاس تقویتی شاگردای ضعیفم بود وقتی جواب میدادن کلی ذوق می کردم و جایزه این همه تلاششون  ستاره هایی بود که  جلو اسمشون توی تابلو تشویقی زدم تا به جایزه بزرگه نزدیک تر بشن و اونا هم کلی ذوق کردن 

این همه اتفاق خوب کافیه که کل هفته ات رو بسازه  

خدایا شکرت


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۰
خورشید جاودان

نظرات  (۷)

زندگی را همین خوشی های کوچک پیش می برند دیگر!

شازده کوچولوت رو دوست داشتم، ازش برای بچه ها گفتی؟

معلم ها در علاقمند کردن بچه ها به کتابخوانی نقش حیاتی دارند ... معلم امسال پسر کوچکم در این زمینه واقعا موفق است.

پاسخ:
شازده رو باید براشون کودکانه تعریف کنم لازمه دوباره بخونم وخلاصه اش رو در حد درکشون بگم 
فعلا نمی تونم 
۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۷:۰۳ میله بدون پرچم
سلام
خیلی هم زیباست... اتفاقاً شازده کوچولوی خندان خوبه... هفته‌های پیش رو یکی از یکی بهتر خواهد بود.
پاسخ:
ممنونم نگاهتون زیباست 
انشالله 
۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۱:۵۲ رحیم فلاحتی
خدایا ما شاگرد تنبل هات رو از ستاره هات بی نصیب مگذار !
آمین یا رب العالمین !
:)))
پاسخ:
امین 
ولی شما که تنبل نیستی
راستی میدونستی بهشون نمیگن تنبل شدن لازم التوجه
۱۲ آذر ۹۶ ، ۲۰:۲۶ رحیم فلاحتی
چه جالب ! حتمن کار فرهنگستانِ :) آخ جون ! من الان لازم التوجه ام . البته ببخشید خواهرم . یک آقا به یک خانم و یا بلعکس چطور یک چنین واژه ای رو می تونه بگه ؟!
:))))
پاسخ:
وقتی نگاه  جنسیتی نباشه وفقط بعنوان یه انسان به طرف نگاه بشه نه جنس مخالف خیلی راحت میشه گفت رفیق 
خیلی راحت تر از اون به رفیقت می تونی بگی لازم التوجهی 
شما رفیقی نه برادر :))
خب حالا ریاضی نیاز به تلاش هستین یا فارسی :)
من فقط می تونم پنجشنبه ها کلاس فوق برنامه طرح خیرین اموزشی براتون بگذارم 

۱۲ آذر ۹۶ ، ۲۱:۴۶ رحیم فلاحتی
من تمام درس ها رو افتادم . انضباطم هم زیر دهِ :)
خدا خیرت بده رفیق ! یا به زبون خودمون (روسی) ممنونم تاواریش :))
پاسخ:
پس حسابی لازم التوجهی البته از سمت خدا نه بنده هاش 
عمو رحیم اینطوری میگی دلم میگیره خب بچه به این خوبی چرا اینقدر اوضاعتون خراب شده ؟
دعا میکنم هر چه خیر وصلاحتونه خدا بهتون بده
پنج شنبه بیا مدرسه براتون کلاس میگذارم کلی هم ستاره میدم با یه سر مدادی دست ساز به شرطی که خوب باشی :))
یهویی دلم خواست معلم ابلوموف بشم :))
۱۳ آذر ۹۶ ، ۱۶:۵۶ رحیم فلاحتی
درود بر خانم معلم ! فعلن تنبیه ام کردن و انداختنم تو زیر زمین . به محض آزادی میام سر کلاس :))
پاسخ:
منتظرم رفیق 
خدا بزرگه

این خوشحال ترین و خواستنی ترین شازده کوچولویی هست که تا حالا دیدم

انعکاس مهربونی ذاتی شما توی عروسکهاتون هم دیده میشه

زنده باشی خورشید عزیز

پاسخ:
ممنونم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی