تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

نه

جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۳۵ ق.ظ
بدترین اتفاقی که پیش اومده این که تو ده پونزده روز گذشته هیچ کتابی رو باز نکردم و کافکا در کرانه که مشغول دوباره خوانیش بودم گذاشتم کنار 
یه جورایی خودمو سپردم به زندگی ودرگیری هاش و بدون هیچ حرکتی منتظرم که ببینم منو به کجامی کشونه 
این حس وحال خودمو اصلا دوست ندارم ، زندگی بدون هدف وبرنامه  و حرکت ازارم میده ولی اینبار مثل یه قایق سرگردان رو امواج پر تلاطم زندگی کمی اینطرف اونطرف میرم ببینم تهش به کجا یا چی ختم میشه 
اینم از لیست کتابایی که نخوندم وهمینجوری یه جا جمعشون کردم یه زمانی حوصلم بیاد سر جاش بخونم راستش چند ماهی منتظرم حوصله بیاد سر جاش ولی انگار روز به روز اوضاع بدتر میشه و این لیست نخونده ها هم بیشتر عصبیم میکنه تو همه عمرم اینقدر کار ناتمام نداشتم منظورم هشت تا کتاب نخونده ، یه قالیچه  ناقص و کلی طرح وفکر و ایده که باید بنویسم تا فراموشش نکنم وبعد دونه دونه اجراش کنم تا حجم فشار روحیم کم بشه 
اگر شبی از شبهای زمستان مسافری کالوینو
جهان وطن دان دلیلو
مهمانسرای دو دنیای اشمیت
مردی بنام اوه
سنگ و سایه 
و دارالمجانین 
فکرشو کنید منی که برای داشتن دارالمجانین اینقدر هیجان داشتم هنوز نتونستم برم سراغش وبخونمش 
با لیست قبلی مقایس میکنم هیچ فرقی نکرده جز اینکه همسایه های لیست قبلی رو خوندم 

واینکه بد جور وسوسه شدم دوباره همه کتابهای کتابخونمو بخونم ولی مشکل اینجاست که حوصله نیومده سر جاش 
اگر دست روی دست بگذارم وضع ممکنه بدتر هم بشه 
الان هر راهی به ذهنتون میرسه بگید لطفا تا از شر این وضع خلاص بشم 


به نقاشی های اتاق 312 سر بزنید خوشحال میشم نظرتون رو بدونم 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۵
خورشید جاودان

نظرات  (۳)

سلام
وقتی من این کامنت رو میزارم امیدوارم تا حالا کتابی رو شروع کرده باشید. اگر من بخوام کتابی رو از بین این کتابها انتخاب کنم و شرایط هم طوری باشه که حال و حوصله زیاد نداشته باشم با اینکه نمیدونم دارالمجانین چیه اما اثر جمالزاده رو انتخاب میکردم.
یه راهش هم بازخوانیه،  اما بازخوانی یه اثر ساده تر نه اثری مثل کافکا در کرانه. 
به هر حال امیدوارم حال روحی و جسمی مناسبی به سراغتان بیاید و رهایتان نکند
پاسخ:
سلام 
منم دارالمجانین رو دست گرفتم ولی به شدت کند پیش میرم دو سه روزی که بیست و شش صفحه ازش خوندم 
بیشتر با کاردستی حالمو عوض میکنم ولی اخر هفته که بیکارم سعی میکنم  بیشتر بخونم
۲۱ دی ۹۶ ، ۱۳:۳۱ میله بدون پرچم
حالا که دارالمجانین را دست گرفتی امیدوارم خوب پیش بره... بعدش به نظرم کار اشمیت رو دست بگیر.
پاسخ:
والا فعلا حس نمایشنامه خونی ندارم اگر حالم بهتر شد شاید بخونم ولی  تو این حس وحال شاید خوندنش عقب بیافته

من فکر میکنم اگه توی زندگیت یه تغییر پایه ای ایجاد کنی میتونه خیلی مفید باشه

مثلا چند روزی بجای کتاب خوندن به گل و گیاه رسیدگی کنی

یه مسافرت کوتاه بری

یا هر کار دیگه ای که حتی شاید تا حالا هم انجامش نداده باشی

به نظرم یکنواختی زندگی خودش دپرس کنندست

 

پاسخ:
بی حوصله شدنم به بیماریم مربوطه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی