تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

سیزده

جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۵۰ ب.ظ
گاهی مثل امروز از خودم می پرسم چیزی بدتر ازسرطان هم هست؟و فوری به این جواب میرسم تحمل کردن زور وظلم از هر سرطانی بدتره، حالا میخواد این زور تو خونت باشه یا اجتماع ، میخواد از طرف اعضای خانوادت باشه یا رییست  یا هر کس دیگه 
حالم از این جمله که میگن بهم میخوره تحمل کن
متنفرم از اینکه بهم بگن چاره ای نیست و با دعوت به تحمل کردن پر وبالت رو بشکنن 
اینجوری جوری زمینگیرت میکنن که تا اخر عمرتم نمی تونی بلند شی و یه تکون بخوری 
من مجبور نیستم چیز های ناخوشایند رو تحمل کنم شما هم مجبور نیستین 
درسته اان تو شرایطی هستم که همه درا به روم بسته است ولی بالاخره یه راهی پیدا میکنم و از این وضع نکبت خلاص میشم ، دنیا رو زیر ورو میکنم اگه به کام من نباشه نمیتونه از دستم راحت باشه و هر بلایی دلش خواست سرم بیاره چون من ادمی نیستم دست رو دست بگذارم ودنیا رو در حال توسری زدن  به خودم تماشا کنم 
یه راهی پیدا میکنم یا یه راهی میسازم وتحریم های این زندگی رو دور میزنم 
این خط اینم نشون

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۳
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

همیشه حتما یه راهی هست .
همیشه.
پاسخ:
موافقم

تحمل کردن و بی تفاوت بودن کار آدمای پیشرو نیست

اونها هدف گذاری میکنن و با برنامه ریزی به هدفهاشون میرسن

و توجهی به اطرافیان ندارن !

جایی خوندم که نوشته بود :

تو فقط یکبار زندگی میکنی پس کارهایی رو بکن که خوشحالت میکنه و با

کسانی باش که باعث میشن لبخند به لبت بیاد ...

پاسخ:
منم دنبال راهی هستم ولی یهویی وبا عجله هم نمیشه اقدام کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی