تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

چهارده ونیم

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۲۹ ب.ظ
خیلی دلم برای اینجا تنگ شده اما این روزا حرفی برای گفتن ندارم ، راستش حرف هست ولی حس گفتن ونوشتنش نیست 
فقط همین حد بگم بعد از یه کمای طولانی کتاب نخوندن به توصیه رفیق هیچ کس جانمان  دوباره خوانی کتابهای کم حجم کتابخونم رو شروع کردم و فعلا  لاک پشت وار مشغول خوندن کتاب خداحفظتان کند دکتر که وارکیان وونه گات جانمان هستم کل کتاب صد ویک صفحه است پنج روزه دست گرفتم تازه صفحه سی و دو هستم دیگه خودتون به عمق فاجعه پی ببرید
دلم برای خود قبلیم خیلی تنگ شده البته این خورشید جدید هم بد نیست بر خلاف قبلی که رو دور تند بود برای همه چی الان زندگیش  رو دور کند وحالت اسلوموشن و هیچ عجله ای برای هیچ چیزی نداره حتی خوب شدن 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۶
خورشید جاودان

نظرات  (۱)

پیامم نرسید؟
پاسخ:
کدوم پیام خصوصی بود یا عمومی؟
چیزی نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی