تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

پانزده

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۱۴ ق.ظ
دیشب بعد از پنج ماه کار حقوق سه ماه ومبلغ عیدی رو به حسابمون ریختن وتو این اوضاع فلاکت بار که هر دم از باغش بری نصیبمون میشه یکم شارژ شدم و حس خوبی نسبت به همه چی پیدا کردم 
از اونجایی که تو این دوران سخت دختر خوبی بودم وبا صبوری تحمل کردم وخیلی جاها مدیریت خوبی داشتم الان که میلیونر خفنی شدم میخوام به خودم جایزه بدم واتحادیه ابلهان رو برای خودم بخرم 
دوباره حس خوب وهیجان انگیز کتابخونی گذشته در من زنده شده و خدا رو شکر حال دلم کمی بهتر از قبل شده 
میخوام مثل قبل بخونم وبا هیجان بنویسم 
فعلا که مشغول دوباره خوانی کتاب خدا حفظتان کند دکتر که وارکیان وونه گات جانمان هستم و خوش میگذره 
اما به غیر از اتحادیه ابلهان دلم میخواد کتاب عقاید یک دلقک رو با ترجمه ای غیر از شریف لنکرانی بخرم  چون از خوندن این ترجمه چیزی نفهمیدم اون یکی مترجم هم هر چی فکر میکنم جز یه اسماعیل که نمیدونم جز فامیلشون بود یا اسمشون چیزی یادم نمیاد 
حالا اینجا دوتا  نه سه تاسوال هست که شما دوستان لطف کنید پاسخ بدین 
1- نام ونام خانوادگی اون یکی مترجم عقاید یک دلقک 
2- به نظرتون ایا لازمه وقتی یه دونه عقاید یک دلقک با ترجمه شریف لنکرانی تو کتابخونم هست پولی که میشه صرف خرید یک کتاب دیگه کنم رو اینجوری هدر بدم؟
راستش خیلی دلم میخواد عقاید یک دلقک رو بخونم حس میکنم اگر نخونم انگار یه چیزی کمه از طرفی هم قیمتش بالاست هم یه دونه دارم 
لطفا منو از سر درگمی نجات بدین:))
3- شما برای خرید چه پیشنهادی برام دارین؟
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۱
خورشید جاودان

نظرات  (۵)

در یک چیز مشترکیم ؛ از عقاید یک دلقک چیزی نفهمیدیم!! من تو روزای بدی خوندمش که اصلن تمرکز نداشتم و فقط تمومش کردم.. اسم مترجمش رو یادم نمیاد...!
پاسخ:
به به چشممون روشن 
ستاره سهیل بلاخره پیدا شد 
میگن ترجمه شریف لنکرانی خوب نیست اون یکی که  منم اسمش رو فراموش کردم بهتر و روان تره 
احتمالا شما هم لنکرانی خوندی
سلام بر خورشید جاودان
خیلی خبر خوبی بود . خدارو شکر . خوشحالمون کردی .
دریاره کامنت هم متاسفانه چون طولانی هم در ذهن ندارم چی بود اما یه کامنتی بود که خبر از روزهای خوب میداد .
حالا مهم نیست همین که خودش باعث شد شما بیشتر در این فضا قرار گرفتی و حقوق هم از راه رسید و حال خوش. نشون دهنده اینه که کامنت گرامی وظیفه اش رو بخوبی انجام داده حتی بدون خونده شدن.
درباره عقاید یک دلقک هم ترجمه ی محمد اسماعیل زاده است که نشر چشمه منتشرش میکنه و فکر میکنم الان قیمتش 30 تومن شده باشه.
از همین ترجمه هم هستند کسانی که اشکال می گیرند . اما من همسن اسماعیل زاده رو خوندم و فهمیدم . البته مدت زیادی ازش گذشته و الان توی برنامه خوانش من در آینده نزدیک هست.
اما به هر حال اگه نظر شخصی من رو بخواید میگم بجاش یک کتاب دیگه از خود هانریش بل بخرید .
مثلد کتاب کم حجم نان سالهای جوانی و یا بهتر از اون " آبروی از دست رفته ی کاترینا بلوم" . که فکر کنم 10 یا 15 تومنه 
یا دو کتاب حجیم تر و معروف سیمای زنی در میان جمع و بیلیارد در ساعت نه و نیم که من نخوندمشون ولی تعریف شنیدم ازشون . که اینا هم 20 تا 35 هستن .
و یا بیخیال هانریش بشید و سری به ادبیات روسیه بزنید . قمار باز داستایوفسکی معدود کتاب های کم حجم و روان این نویسنده اس.
یادداشت های یک دیوانه نیکلای گوگول . که نخوندم اما به نظر طبق مطلب میله خیلی خوب میاد 
یا مجموعه داستان کوتاه های چخوف 
یا مثلا تیمبوکتو یاسه گانه ی نیویورک یا سانست پارک(نخوندم) اثر پل استر 
یا مجموعه داستان کوتاه سردسته ها از ماریو بارگاس یوسا هم خوبه
یا ....
فکر کنم از خوب کسی نپرسیدی تا صبح اینقدر جسته گریخته میگم که گیج میشی.
امیدوارم روزهای پرکتاب خوبی در پیش داشته باشید.نهایتا  از خرید هایتان هم برای ما بگویید.
پاسخ:
اقا یه سوال چطوری کتابای نخونده رو پیشنهاد میدین خب ریسکش بالاست که حتی خودتونم بخونید خوشتون نیاد  چه برسه به من:)
شاید با حوصله به وبلاگ دوستان سر بزنم وکتاب انتخاب کنم 
ولی یه لیست از کتابهای پیشنهادیتون  می نویسم بالاخره باید از جایی شروع کنم
بله کامنت گرامی وعزیز نخونده خوب اثری داشت حتما یه خیری بوده که ناپدید شده
دست و جیغ و هورا ! 😊
خیلی هم خوب !

دو تا نکته ی ظریف و نحیف عرض میشه:
قبل از خرید کتابایی که بیش از یه ترجمه دارن همیشه یه سرچ درست و درمون بابت بهترین ترجمه داشته باش 
ضمن اینکه اگر ترجمه یی که درصدد خریدش هستی خوبه ، نیاز نیست فکر کنی داری پول تو "هدر" میدی چون بعدش از خریدش می خوای از خوانش یه کتاب با ترجمه ی خوب لذت ببری!

از اونجایی که سلایق و علایق مطالعاتی و من و شما ( طبق آمار و استعلام های وصول شده !!!) از اینجا تا خود فلک الافلاک تفاوت داره ، به لبخندی بستده کرده و از  حصورت مرخص میشم.
پاسخ:
یه نکته جالب در مورد منو شما وجود داره که کلا تو همه زمینه ها به غیر از کتابم کلی فاصله داریم ولی با اینحال رفیقیم 
دیشب داشتم دنبال یه وجه اشتراک می گشتم 
یه ینده خدایی میخواست بهم کتاب هدیه بده ازم خواست خودم انتخاب کنم منم عدل اتحادیه ابلهان رو معرفی کردم که با یه تیر دو نشون بزنم ولی تیرم به خطا رفت ورفیقمون یه کتاب دیگه با سلیقه خودش خرید انگار متوجه موضوع شده بود :)))
چطوری که. شاید به همون دلیل که شما اتحادیه ابلهان رو میخوای بخری.
البته دلیل اصلی پیشنهاد دادن این کتابها اینه که نویسنده هاشون رو میشناسم و کم و بیش فضای داستانها رو 
بازم شما ریسک نکن و این کامنت رو نادیده بگیر
به وبلاگ دوستان هم سر بزنید .مخصوصا میله بدون پرچم کمک عالی ای یه
پاسخ:
من ریسک کردنو دوست دارم:)

من کتاب عقاید یک دلقک رو خوندم و اتفاقا بی نهایت هم لذت بردم

هم نثر قشنگی داشت هم پراز فکرهای حال خوب کن و عقاید خنده دار بود

پیشنهاد میکنم حتما بخونینش

ولی برای خوندنش لازم نیست هزینه کنی

من قبلا خوندمش و میتونم کتاب خودم رو بدم بهتون

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی