تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

هفده

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۱۲ ب.ظ
باور نیمی از درمان است 
باور به آینده ی پیش رو
دیالوگی از یه فیلم که در حال تماشا بودم اونم از نیمه های فیلم نمیدونم اسمش چیه حتی نمی تونم سرچ کنم 
فقط با تمام وجود به این دیالوگ ایمان دارم 


باور نیمی از درمان است 
باور به آینده ی پیش رو

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۳
خورشید جاودان

نظرات  (۳)

هر کی گفته خوب گفته
پاسخ:
اینو یه درخت گفته به پسری که مادرش سرطان داشت
فکر کنم برای فیلم Monster calls باشه 
Belief is half of all healing. Belief in the cure, belief in the future that awaits
پاسخ:
بله خودشه 
ممنون از معرفیش 
حالا می تونم دانلود کنم وکامل ببینم
چه حرف جالبی!
پاسخ:
با تمام وجودم بهش ایمان دارم اگر تو این هشت سال مبارزه با بیماری دوام اوردم فقط بخاطر باور به اینده ی پیش روم بوده 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی