تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

هجده

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۵۹ ق.ظ
بالاخره کتاب سفارش دادم 
صبحانه قهرمانان ونه گات جانمان
تام سایر مارک تواین 
کنت مونت کریستو 
این دوتای اخری رو به یاد دوران نوجوانی سفارش دادم  
هنوز هم نتونستم خودمو قانع کنم که عقاید یک دلقک رو بخرم راستش تنها دلیلش در حال حاضر قیمت بالای اونه 
همیشه موقع خرید مقداری پول در نظر میگیرم خب با این حساب باید حواسم به قیمتها هم باشه سعی میکنم کتابهای مورد نظرم رو با قیمت کم انتخاب کنم و اگر کتابی با قیمت بالا تو لیستم باشه مجبورم ازش صرف نظر کنم  از اونجایی که خرید انلاین یه هزینه پست هم داره  مجبورم بیشتر حساب کتاب کنم و همین حساب کتاب کردن مانع بزرگی برای خرید 
دوتا کتابی که مدام میگذارم تو سبد خرید و بعد با حساب کتابم جور در نمیاد یکی همین عقاید یک دلقکه و دیگری ابلوموف یکسال که اینور اونور میکنم شاید بتونم بخرمش ولی تابحال که جز چشم پوشی ازش چیزی نصیبم نشده کم کم به این نتیجه رسیدم که باید اسم این دو کتاب رو تو دفتر ارزوهام بنویسم و بسپارم به کاینات شاید یه جوری یه جایی به دستم رسید و نخونده از دنیا نرفتم
 تو کتابخونم هنوز چندتا کتاب نخونده دارم ولی خرید کتاب بعنوان جایزه  لذتبخش ترین کاری که می تونم برای خودم انجام بدم 
 هر از گاهی برای خودم کتاب میخرم و خودمو خوشحال میکنم
البته من مبلغ پنجاه هزار تومن برای خرید در نظر گرفتم که تابحال بیست وشش تومنش رفته وفعلا یک یا دو کتاب دیگه می تونم وارد سبد خریدم کنم
شاید بگید خب چه کاریه یه دونه از اون کتابا رو بخر خودتو خلاص کن جای این سه چارکتاب 
باید بگم من تو خرید حریصم یه دونه کتاب تو بسته ی پستی حالمو خوب نمیکنه شاید زمانی که وضع مالیم اونقدر خوب شد که نگران قیمت کتابا و هزینه هام نبودم بیخیال و اسوده تر از الان کتاب بخرم ولی در حال حاضر سبک سنگین میکنم و از بعضی کتابا به نفع بعضی دیگه میگذرم 
شاید این لیست کتاب که نوشتم تا فردا تغییر کرد چون باید از رفیق جانمان یه مشورت بگیرم 
به هر حال فعلا از ایلیا ایلیچ و هانس شینر معذرت خواهی میکنم که نمی تونم به کتابخونم دعوتشون کنم


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۴
خورشید جاودان

نظرات  (۳)

لذت کتاب خریدن را فقط کرم کتاب ها درک میکنند، همه شان هم به اندازه کافی کتاب نخوانده دور و برشان دارند!!!
پاسخ:
اخ گفتی 
دوچیز تو این دنیا هست که من نسبت بهش به شدت حریصم بستنی و کتاب :))
آخ منم عاشق بستنی ام، البته اگه شکلاتی نباشه، شکلات دوست ندارم!!!
پاسخ:
من جز طعم طالبی همه چی خوارم 

۰۷ اسفند ۹۶ ، ۱۸:۱۳ میله بدون پرچم

سلام بر خورشید

غیر از کتابخانه گزینه‌های دیگری برای ارزان‌تر تهیه کردن کتاب وجود دارد. یکی از آنها سایت‌های ناشرین است که هر از چندگاهی تخفیف‌های ویژه می‌دهند. مثلاً همین ایام شنیدم نشر ثالث تا 40 درصد تخفیف می‌دهد.

یک سایت هم معرفی می‌کنم که به نظرم زیر نظر داشته باشی بد نیست:

Banasher.com

پاسخ:
سلام
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی