تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

بیست ودو

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ب.ظ
هشتم مارس روز جهانی زن 
تو بیمارستان گذشت پشت پنجره مراقبتهای ویژه و در حال نگاه کردن به مامان پری  که اروم چشماش رو بسته بود 
وقتی مامان زینبم رفت پیش خدا ، عمو پیره بجاش یه فرشته برامون فرستاد ، فرشته ای که بیست وپنج ساله نگذاشته ما کمبود مادر رو حس کنیم 
و حالا این فرشته در حال دست وپنجه نرم کردن با مرگ ، میدونم چشماش رو باز میکنه و ما رو تنها نمیگذاره  چون بعد رفتن بابا بهمون قول داد همه جوره کنارمون می مونه ، همونطور که بعد رفتن مامان موند 
زود چشمات رو باز کن  لطفا وبا بدست اوردن سلامتیت بهترین عیدی رو بهمون بده پری خاتون
-------------------------------------------------
کارامازوف های لعنتی عالین  215 صفحه از 512 صفحه ی جلد اولش رو خوندم ومطمعن شدم تمام کتاب رو میخونم ، بقول رفیق جانمان اگر تا صد صفحه اول کتاب رو خوندی ونگذاشتیش کنار مطمعن باش بقیش رو هم می خونی ، یه جورایی رسیدن به صد رد کردنه مرز:)

گفته بودم برای اخرین بار تو سال نود وشش  از شهر کتاب انلاین کتاب سفارش دادم و خدا کنه وقتی پستچی در میزنه مامانبزرگ خونه نباشه که با نگاه نگرانش بابت خرج کردن پس انداز طعم خوش دست گرفتن بسته پستی رو بگیره خب دیروز بسته رسید و مامانبزرگ خونه نبود ، با لذت فراوان بسته رو تحویل گرفتم وکتابا رو تو کتابخونه چیدم 
به غیر از کتابهای نخونده کتابخونم 
اخر سالی سیزده کتاب خریدم و مثل مورچه ها برای مدتی ذخیره کردم  تا وقتی دوباره حقوق بدن
بینایی ساراماگو
قمارباز داستایوفسکی
صبحانه قهرمانان ونه گات جان
یادداشت های یک دیوانه گوگول
ابروی از دست رفته کاترینا بلوم هاینریش بل
داستانهای پس از مرگ سلینجر جان 
تیمبوکتو پل استر
زندگینامه چارلی چاپلین
دو داستان ( مدیر مدرسه .واورازان ) ال احمد
1984 اورول
و کوهستان طنین انداز شد
ملت عشق الیف شفاک 
وبرادران کارامازوف که هدیه گرفتم
و کتابهای نخونده کتابخونم
اگر شبی از شبهای زمستان مسافری کالوینو جان
هنر شفاف اندیشیدن رولف دوبلی
مردی بنام اوه فردریک بکمن
دارالمجانین جمالزاده جان
سنگ وسایه محمدرضا صفدری
چهار میثاق
با وجود این همه کتاب جدید و نیمه خونده و نخونده کیه که احساس خوشبختی نکنه ؟
یه برنامه ریزی درست حسابی میکنم وبه امید خدا شروع میکنم به خوندن 
اقا مدیونید اگه فکر کنید در حال پز دادنم :)) فقط نوشتم شاید بدرد کسی بخوره وبشه ازشون چیزی انتخاب کرد برای تعطیلات 
الانم همش رو گذاشتم دورم وبینشون نشستم واز دیدنشون کیف میکنم 
چند روزی که روزانه کتابخونم رو مرتب میکنم و اینجوری سعی میکنم حواس خودم رو پرت کنم تحمل این همه درد یهویی فقط به این روش اسون میشه فقط خدا کنه لابلای کتابا غرق نشم:))
-----------------------
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۸
خورشید جاودان

نظرات  (۴)

سلام
منم به شما تبریک میگم .
و همچنین به عزیز در بستر بیماری. امیدوارم بزودی خوب شن.
چقدر خوب کارامازوف میخونید
وچه لیست خوبی. حداقل ۴ تاش رو تو برنامه دارم وقبل خوندن سعی میکنم اعلام کنم
پاسخ:
سلام 
کنجکاو شدم از لیست شما با خبر بشم
منظورم این بود که ۴ تا از کتابهای لیست شما رو در لیست بازخوانی هام دارم که اینا بودن.
قمار باز 
اگر شبی از شبهای زمستان مسافری
آبروی از دست رفته کاترینا بلوم 
۱۹۸۴
و عیر از ایناعقاید یک دلقک و جنگ و صلح و چند تا دیگه که الان یادم نیست . اینارو هم اینجا دیدم یادم اومد.
پاسخ:
خیلیم خوب باهم میخونیم:)
راستی در مورد ترجمه جدید عقاید یک دلقک که گفتین از دوتای فعلی بهتره توضیح بدین
بعد کارامازوفها شاید اناکارنینا بخونم یه بار از کتابخونه گرفتم ولی نصفه خوندم
درباره اون ترجمه اطلاعات چندانی ندارم . فقط مطلبی درباره اش خونده بودم که خود مترجم یعنی " سیاس ریوندی" همچین ادعایی داشت که از متن آلمانی ترجمه شده و اشکالات ترجمه های دیگه این کتاب که غالبا تحت الفظی هستند رو نداره . البته همه مترجم ها میگن کار من بهتره این جمله رو از خانم سحر یاد گرفتم.
چیز دیگه ای هم که میدونم این بود که میدونم نشر ماهی بود و 24هزار تومن هم قیمتش بود.
من تایمینگم کمی قاطی پاطیه . اما اگر خواستید در زمانی نزدیک به من این کتابهارو همخوانی کنی باید بعد کارامازوفا قمارباز و آبروی رو بخونید . چون من بزودی سراغشون میرم.
پاسخ:
کارامازوفها که یکم  خوندنش طول میکشه بعد جلد یکش مدیر مدرسه ال احمد رو میخونم بعد جلد دو رو شروع میکنم بعد اونم یادداشتهای یک دیوانه 
سلام علیکم بر خورشید جان...من اومدم 
از یادمون نرفته بودی و دلم واسه حرفات و گاهی غر زدنات تنگ شده بود(راستشو بخوای بیشتر دومی)...فعلا هستیم در خدمتت دیگه تا بیینم چی میشه.
پاسخ:
سلام اقا صادق عزیز 
خوش اومدی 
انشالله هرچی خیر براتون پیش بیاد 
برادر من کی غر زدم:))))
دختر به این خوبی:)) 
حالا که غر شنیدن دوست داری پس بیا که یه عالمه غر غر دارم برای گفتن:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی