تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

بیست و چهار

جمعه, ۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۴۴ ب.ظ
1-سال جدید با دور جدید درمان شروع شد  ، خب هم سخته و هم امیدوار کننده   سختیش به اینه که این کوفتی داره حسابی فشار میاره وزور خودش  میزنه که من رو تسلیم کنه  اون قسمت امیدوار کننده اش هم داروهای جدید که قراره امتحان کنن 
2- اتل پام رو در آوردم وبه کمک عصا به مسافرت سه روزه ای رفتم که حاصلش تجربه اولین کوهنوردی بود البته امروز که برگشتم خونه حسابی حالم بد شد چون معمولا بعد شیمی در مانی اونم با این وضع پا هیچ ادم عاقلی نمیره کوهنوردی و مسافرت ، ولی من چون رییس اتحادیه خل های گور به گوری هستم  و اصولا هیچیم شبیه ادمیزاد نیست فرصت به دست اومده رو غنیمت شمردم وبه حال بد غلبه کردم و این ریسک رو به جون خریدم وباعث تعجب همسفران شدم :)) طفل معصومها مدام بهم میگفتن بشین یه جا کار میدی دست خودت ولی کو گوش شنوا البته مراقب بودم اتفاقی نیافته ولی به این هیجان نیاز داشتم

3- دوست دارم بانجی جامپینگ رو هم تجربه کنم ولی نمیدونم امکانش هست ؟ یعنی با شرایط من کسی تا بحال امتحانش کرده یا نه ؟  اگر ممکنه بهم بگین به غیر از تهران کجا میشه سقوط کرد ؟ 
4-  کارامازوف ها رو این هفته تموم میکنم و میرم سراغ یادداشت های یک دیوانه  البته شاید بین روس های دوست داشتنی وقفه بیاندارم ولی هنوز تصمیم قطعی نگرفتم خب با این همه خوشبختی که قبلا لیست کرده بودم انتخاب سخته 
5- دوست دارم تو سال جدید زندگی هیجان انگیزی رو تجربه کنم 
6- سال جدید تصمیم گرفتم اول از همه خودم رو بخاطر همه اشتباهاتم ببخشم و رها کنم بعد از اون تمام خشم و ناراحتی هایی که تو دلم تلنبارشده رو رها کنم بیشتر از قبل خودم  دوست داشته باشم وبه تنهایی خودم احترام بگذارم ، سعی میکنم تنهاییم رو بپذیرم وبرای پر کردن خلا درونم سراغ ادمهای اشتباه نرم چون حضور اینجور ادمها تا بحال فقط حس بد بی ارزش بودن رو بهم القا کرده  خودم با خودم وقت بگذرونم ، عاشقانه خودم رو دوست داشته باشم و به هیچ وجه اجازه ندم کسی با حضورش حس بدی بهم بده
خب سخت ترین کار امسال پذیرش تنهایی ولی باید قورباغه رو قورت بدم واز کار سخت شروع کنم اولین قدم برای خودسازی در حال حاضر پذیرش شرایطی که دارم

و در پایان 
خوشحال و شاد وخندانم 
قدر دنیا رو میدانم 
خنده کنم من دست بزنم من پا بکوبم من شادانم 
در دلم غمی ندارم زیرا سلامت هست جانم 
عمر ما کوتاه چون گل صحرا پس بیایید شادی کنیم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۳
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

من تهرانی نیستم ولی بطور اتفاقی قبلش تو یجا چشمم بهش خورد و در موردش خونده بودم.
اینطور که من فهمیدم تهران دیگه بانجی نداره...بانجی توچال که کلا برداشته شده و بانجی پارک ملت هم بخاطر استاندارد نبودن تعطیل هست...بانجی همدانم چند وقتیه تعطیله....فقط فعلا کیش بانجی داره که واس ما فقیر فقرا نمیصرفه....البته تا اونجایی که من میدونم به خانوما اجازه بانجی نمیدادن...کلا شرایطش زیاده...
پاسخ:
منم شنیده بودم به خانما اجازه نمیدن  
همدانم عید پارسال سراغ گرفتم تعطیل بود 
خب بانک میزنیم میریم کیش فقط موضوع اینه اگه به خانما اجازه بدن
من از خالم که رفته بود کیش پرسیدم مثل اینکه برای خانوما تو کیش مشکلی نیست
پاسخ:
پس پیش بسوی کیش 
امیدوارم واقعا مشکلی نباشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی