تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

یک اشتباه شیرین

سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۴۱ ق.ظ

لپ تاپ خرابه و فلوس لا موجود پس فعلا نمیشه درستش کرد 😊  مجبورم با گوشی هذیون های ذهنمو بنویسم  یه سری عکس و نقاشی هم هست که نمیتونم با گوشی بگذارم تو این خونه صرفا جهت انتظار

اول همه بگم پینترست چقدر عالیه کلی ایده هنری باحال و هیجان انگیز توش که قرار همه اش رو درست کنم

دوم ، باز رفتم تو کمای کتاب نخوندن و سال ۹۷ با دو کتاب شروع شد یادداشت های یک دیوانه رو چند روزه دست گرفتم فقط دو صفحه از مقدمه اش رو خوندم اوج هنر من همین دو صفحه بود

برادران کارامازوف این عیاشهای دوست داشتنی نسبت به آبلوموف در صدر عاشقانه های عزیز من قرار گرفتن و تازگیا به شدت عاشق  روسهای دوست داشتنی شدم اونقدر کارمازوفها رو دوست دارم که تا خود فردا صبحم در موردش بنویسم کم هرچند که چیزی جز عاشقشونم و خیلی خوبن و این قبیل حرفا از من نخواهید شنید

اقایون خانما اگر نخوندین بخونید همین

سوم 

من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک 

چرخ واژگون کنم گر غیر مرادم گردد 

اینجور حفظ کردم وهمینطور هم بهم انگیزه و یه عالمه حس خوب میداد ولی از وقتی پوریا بهم تذکر داد که اشتباه حفظ کردم و درستش چیز دیگه است از بس ذهنم درگیر این شد که درستش چیه ؟ واین غلط اون درست متاسفانه اثر واقعیش رو از دست داد جالب اینه که اصلا درستش هم تو ذهنم نیست و نمیمونه یعنی الان اگر بپرسین درستش چیه جوابتون نمیدونم 

گاهی فقط گاهی کاش میشد اشتباه هامون رو درست نکنیم یه عمر این بیت رو که نمیدونم درستش چیه اینجور خوندم و با همین اشتباه به جنگ بیماری و ..‌‌. رفتم حضرت حافظ هم مشکلی نداشت ولی الان همه چی بهم ریخته  

بارها سعی کردم بی خیالش بشم و برم سراغ همون اشتباه ولی متاسفانه حالا که میدونم درست و غلط داره نوشتن و خوندن و گفتن اون اشتباه نه تنها حس خوبی بهم نمیده بلکه به شدت احساس حماقت میکنم 

اخه کسی نمیدونه جریان این اشتباه چیه و چه حس خوبی پشتش بوده و نه میشه و نه دلیلی داره برای همه توضیح بدم

به هر حال الان به شدت به یه جمله اثر گذار و قوی حتی اگه اشتباه باشه نیاز دارم تا با تکرار مدامش حس قدرت سابق برگرده 

تو این اوضاع خر تو خر زندگیم بی انگیزگی بدترین درد و من نمیتونم این حس و حال رو تحمل  کنم

راستی میشه درست این بیت رو بگید؟؟ هرچند فکر کنم جابجا بشه درست میشه ولی به نظرم زشت میشه ، حداقل من دوستش ندارم 

چه غلطا چه جسارتا من کی باشم به جناب حافظ خرده بگیرم ولی خب اشتباه خودم قبلا بهتر بود امیدوارم حضرت تنشون تو گور نلرزه و لرزش های این چند ساله رو به بزرگی خودشون ببخشن😊


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۱
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

برنامه we heart it هم محیطی مثل pinterest داره خیلی برنامه های خوبی اند
به نظر من غزلیات حافظ رو هرکسی با توجه با حال و هوایی که توش هست یک جور برداشت میکنه حتی ممکنه بعدا چون شرایطش عوض شده معنی بیت دوباره براش عوض شه
دلی هست عقلی نیست
* چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد. من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک.

پاسخ:
مهم چرخ برهم زدن بود که به کمک این اشتباه بهم میخورد 
ممنون از معرفی این برنامه 
با احترام به حافظ بنظرم شعر تو بهتر بود
پاسخ:
خودمم همین فکر رو میکنم جابجا بشه بهتر رو زبون میچرخه😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی