تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

بیست و نه

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۰۶ ب.ظ
یکی از روزای تلخ بعد از رفتن مامان زینبم عمو مجید دستمو گرفت برد تو اتاقش تا قبل از اون موقع به نظرم اتاق کار عمو مجید یکی از راز الود ترین جاهای خونه بود وقتی واردش شدم عمو منو برد سمت کتابخونش  سعی کرد کتابی مناسب سن یه دختر ده ساله پیدا کنه و چیزی جز ماهی سیاه کوچولو نبود که تسکین درد بچه ای که مادرش رو از دست داده ، باشه 
گفت بخون و بعد خلاصه اش رو برام بنویس ، هرچی که ازش فهمیدی
از اون روز به بعد بود که یاد گرفتم تو رنج و غمم بیش از حد مجاز نمونم 
شاید به نظر خیلی ها عجیب باشه ادم بعد دو سه روز از دست دادن عزیزش عزاداری رو تموم کنه و بره سراغ زندگی عادیش ولی من تو خلوت خودم و به روش خودم عزاداری میکنم و غصه میخورم 
حالا که از دار دنیا کسی برام نمونده میخوام مثل مادر ترزا همه زندگیمو وقف بچه ها کنم خیلی از تنها های عالم تونستن اینجوری صاحب یه خانواده بشن خانواده ی گسترده ای به وسعت تمام بچه های بخش کودکان 
یا تمام بچه های کار 
یا تمام بچه های پرورشگاه و ...
فقط بچه ها میتونن حالمو خوب کنن چون اونا معجزه های الهی هستن
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۸
خورشید جاودان

نظرات  (۱)

روزی که برای اولین بار وبتون اومدم و نوشته هاتون رو خوندم یه آدم شکست خورده به تمام معنی بودم 
در اون سالها من در بدترین شرایط روحی و عاطفی بودم 
ولی کم کم امید تازه ای برای زندگی پیدا کردم و حقیقتا اغراق نیست اگه بگم که در اون دوران شما بی نهایت دوست خوبی برای من بودین 
و میتونم این رو با اطمینان بگم که برای تمام آدمای خوشبختی که به هر طریق در زندگی شما وارد میشن 
چه اون بیمار سرطانی که هر روز به دیدنش میرفتین 
چه بچه هایی که براشون با حقوقتون نوشت افزار تهیه کردین و چه اون خونواده هایی که براشون آذوقه میخریدین ... 
در اون روزها این من بودم که به شما لقب فرشته دادم
خیلی خوشحالم که اسم مناسبی براتون پیدا کردم 
شما یه خونواده ندارین 
تمام کسائی که شما رو میشناسن خونوادتون هستن 
و شما عزیزترین عضو این خونواده ی بزرگ 
خدا حفظتون کنه 
آمین 
پاسخ:
ممنونم از لطف ومحبتت  
من کاری نکردم که اینطور مورد لطفتون قرار بگیرم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی