تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

سی و دو

پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۱۲ ب.ظ

برای فرار از تنهایی بهترین راه حلی که پیدا کردم انجام فعالیتهای اجتماعی 

یکی از کارهایی که استارتش رو تنهایی زدم و الان تبدیل به یه کار تیمی شده ساختن کتابخونه برای روستای محل کارمه   

من از این به بعد تو این مسیر گام برمیدارم و سعی میکنم با انجام کارهای عام المنفعه  حداقل اثری رو که میتونم روی اطرافیانم بگذارم 

تصمیم گرفتم تا اخر سال ۹۷ و تا وقتی که وقت دارم دو پروژه ی کار افرینی هم تو همون روستا انجام بدم برام دعا کنید موفق بشم 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۶
خورشید جاودان

نظرات  (۳)

چه عالی 
امیدوارم موفق باشی
پاسخ:
با دعای شما دوستان موفق میشم
سلام خورشید خانم
درود بر شما موفق باشید !
پاسخ:
سلام عمو رحیم 
ممنونم
ما زنده هستیم تا وجود و حضور خدا رو برای دیگران قابل لمس کنیم !
برات دعا میکنم دوست من ...
پاسخ:
تشکر رفیق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی