تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

شیر بچه ی دوست داشتنی

چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۱۴ ق.ظ

تا قبل از اشنایی با امیر علی اکبری از دیدن هرنوع ورزش رزمی جز کاراته و تکواندو به شدت چندشم میشد به معنای واقعی حالم یه جوری میشد مدام به خودم میگفتم خب که چی بزن بزن مخصوصا از کشتی کج که متنفرم یه نمایش مضحک از پیش تعیین شده ی مسخره ولی الان با لذت مبارزات پهلوون دوست داشتنی رو می بینم و به طرز باور نکردنی کلی هیجان تجربه میکنم و خیلی هم به mma علاقمند شدم 

اینا رو گفتم که بگم چند وفت پیش از طریق اینستا گرام تو پیج فاطمه باهاش اشنا شدم بهتره بگم فاطمه کنار یه ورزشکار غول پیکر ایستاده و عکسی تو پیجش ثبت شده بود که باعث شد کنجکاوی کنم و با کمی جستجواون غول پیکر دوست داشتنی رو بیشتر بشناسم و به ورزش های رزمی ترکیبی علاقمند بشم البته فقط در حد بیننده 

وقتی ماجرای تحقیر شدن برادران داوری توسط چهار ورزشکار سعودی رو خوندم و واکنش امیر علی به این جریان  رو تو پیج اینستاگرامش دیدم اون حس غرور که بدون استثنا تو وجود همه ما هست بیدار شد 

با تمام سختی هاو زور اجبارهایی که تو این مملکت داریم تحمل میکنیم فکر نکنم کسی از تحقیر شدن وطنش حتی اگر ویرانه ای باشه خوشحال بشه و من هم استثنا نیستم امیر علی سعودی ها رو به مبارزه طلبید ولی تو خبرها خوندم وزیر ورزش عربستان گفته فعلا امادگی برگزاری همچین مسابقه ای نیست 

اونوقت بود که تو دلم حسابی قربون صدقه پهلوون امیر علی رفتم و از خدا خواستم قهرمان هایی مثل امیر رو بیشتر کنه کسانی که با هزینه ی خودشون در سطح بین المللی برای وطنشون افتخار افرینی میکنند 

در مورد امیر علی یه نکته جالب وجود داره و همون مثل عدو شود سبب خیر 

گویا جناب اکبری فرنگی کار بودن و طی مسابقات بین المللی که سال برگزاریش یادم نیست در خون ایشو مواد غیر مجاز مشخص و ورزشکاردوپینگی اعلام میشه خب این از اولین آزمایش محروم میشه بعد از اتمام محرومیتش هم باز ورزشکار دوپینگی اعلام میشه و این بار محرومیت مادام العمر بهش تعلق میگیره به این کاری ندارم که دوپینگ کرده یا نه قسمت جالبش اینه که ده روز بعد از اعلام محرومیت مادام العمرش به سراغ ورزش های رزمی ترکیبی میره و تابحال تونسته غول های این رشته رو شکست بده  و اگه اشتباه نکنم نایب قهرمانی جهان رو داره 

مهم اینه که شکست مانع پیشرفتش نشده 

خیلی وقتها خدا به وقتش ادم رو تو مسیر درست قرار میده هرچی هم تلاش کنی و بخوای وارد مسیر بشی تا شرایط و امادگی های لازم رو تو طول زندگی کسب نکنی نمیشه که نمیشه واقعا تجربش کردم که میگم خیلی وقت بود که تو ذهنم ایده ی ساخت کتابخونه داشتم ولی به هر دری میزدم نمیشد ولی حالا که شروع کردم به عقب که نگاه میکنم میبینم اون سالها شکست ها حتی دلسرد شدن ها تمرینی برای آغاز کار بود اون سالها من شکست میخوردم که برای امسال تجربه کسب کنم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۲
خورشید جاودان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی