تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

رفقای نادیده ی عزیز

چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۴۴ ق.ظ

پوریا از اون دسته دوستایی که واقعا هر چه میخواهد دل تنگ بگو رو بدون هیچ محدودیتی به  من ثابت کرده خدا رو شکر میکنم برای بودن دوستانم واقعا پنج تا شش تا دوستی که دارم رفاقت رو برام کامل کردند 

امروز داشتم به مکالمات این یکی دوساله  خودم و پوریا فکر میکردم متوجه شدم این اواخر این دیالوگ زیاد استفاده شده 

پوریا 

جان

من خیلی احمقم و...‌

خیلی خوبه ادم رفیقی داشته باشه که بتونه بدون هیچ ترس و یا خجالتی حرفش رو بهش بگه اعتراف کنه به اشتباهاتش بدون اینکه نگران قضاوت شدن باشه و حس کنه دوستش اونقدر دوستش داره که غیر مستقیم حمایتش میکنه 

خب به لطف وبلاگ من چندتا دوست خوب این مدلی دارم که همگی خواننده های وبلاگم بودن ولی الان رفقای جان شدن نادیده های عزیز 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۹
خورشید جاودان

نظرات  (۵)

چه خوب :)
دوستیتون پایدار
پاسخ:
ممنونم خدا از این رفقا نصیب همه کنه 

آره واقعاً اینجور رفقا اگه نباشن اصلاً زندگی ارزشی نداره.

 

پاسخ:
سلام رفیق جانان 
اونم برای من که محدودیتهام زیاده و مجبورم اغلب اوقاتم بیمارستان باشم 
۲۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۰۴ میله بدون پرچم
چه عالی:)
پاسخ:
امیدوارم خدا بیشترشون کنه و البته بتونم یه روزی ببینمشون 
سلامت باشی . و شاد
پاسخ:
ممنونم اقا مهرداد گل
:))))))))))))
کاش میتونس تلفناشم جواب بده
پاسخ:
والا چی بگم همینکه سالی یه بار همون پیاما رو هم جواب میده شکر  منم که خوب سو استفاده میکنم😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی