تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

دلتنگم

سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۱۰ ب.ظ

هندزفری تو گوشم چپوندم هیچ صدایی رو نشنوم 

البته تو خونه هیچ صدایی نمیاد 

هیچ کس نیست 

و همه جا سکوت مطلقه پس من دارم از چی فرار میکنم ؟ 

تو اتاق نشستم و خودم با خودم حرف میزنم شاید میخوام صدای خودم رو نشنوم 

نمیدونم 

دلم برای بابا مامانم تنگ شده شایدهم دارم صدای بلند دلتنگی رو خفه میکنم اینم نمیدونم ولی هر روز و هرشب هندزفری تو گوشم می چپونم که هیچ صدایی رو نشنوم  حتی صدای بلند دلتنگی رو  

هرچند دلتنگی فریاد میزنه و هیچ هندزفری نمیتونه صداش رو خفه کنه ولی من همچنان هندزفری به گوش هستم به امید اینکه صدای دلتنگی رو نشنوم


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۵
خورشید جاودان

نظرات  (۴)

شاید دلتنگی نام دیگر ِ توست ..

چطوری دختر حان ؟ غیر از  صدای گوش آزار ِ دلتنگی دیگه چی می شنوی این روزا ؟
پاسخ:
سلام خوبم تو چطوری ؟
موسیقی دیگه:)

حواسم کووو ، کجاست ؟؟ :)))  راست میگی ؛ موسیقی !! 
از کارات چی خبرا؟ به کجا رسوندی شون ؟ 
بر اساس شواهد و قراین ، من زیاد بد نیستم ! این طور میگن 😉

پاسخ:
درگیر دوندگی های کتابخونه و گرفتن مجوز 
جمع اوری کتاب
پروژه عکاسی هم بعد ماه رمضون شروع میشه
میدانی که "دلتنگی" لزوماً با "تنهایی" پیوند نخورده است. کمابیش جزء ذات بشر است. می دانم که می توانی چیزهای دیگری را جایگزین دلتنگی ها کنی و این خیلی خوب است!
پاسخ:
من دلتنگ مامان بابام هستم و این دلتنگی و نبودنشون مساوی با تنهایی باور کن این جای خالی تا ابد تو دلم میمونه

خب خیلی خوبه که 
پس حسابی منتظر استارت پروژه ی عکاسی هم هستیم : )
خوب باش خورشید ! این یه خواهش ِ دستوری ِ  !
پاسخ:
خیالت راحت رفیق من مجبورم بخاطر مامان بزرگمم که شده خوب باشم همیشه تو اوج تنهایی هم یکی هست که خورشید مجبور باشه بخاطرش خوب باشه البته همش هم بخاطر دیگران نیست واسه خودمم هست
خوبم نگران نباشید اگر خبری ازم نیست خودمو گیر کار کردم تا یکم حواسم از این زندگی کوفتی پرت بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی