تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

عمو خ یا امتحان عملی

پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۵۹ ب.ظ

به دختر عمو م پیام دادم از طرف من اگه میشه به بابات بگو  برای شهرک میخوام یه کتابخونه بسازم اگر میتونه بهم کمک مالی کنه 

باور میکنید دو هفته اس پیامم رو خونده ولی هیچی به روی خودش نیاورده 

درد اینه الان که ماه رمضونه مهمونی های افطار و سحری آنچنانی براهه و از فامیل می شنوم خونه فلانی دعوت بودم یا فلانی رو دعوت کردم ولی یه درخواست کمک براحتی اب خوردن فراموش میشه 

نمیخوام این جور مراسم ها و نذر و نیازها رو زیر سوال ببرم واقعا قصدم  این نیست و فکر میکنم هرچیزی به جا و تو موقعیت درستش قشنگه 

ولی باور کنید خدا تو ماه محرم و ماه رمضان ماها رو جور دیگه هم امتحان میکنه 

حالا اسم این دوماه رو اوردم چون اغلب تو این ماهها مراسم مذهبی برگزار میشه و اغلب هم شاهد درگیری های طیف مذهبی و غیر مذهبی سر موضوع کمک کردن تو این ماهها هستیم ولی من به این حرفا کاری ندارم چون حرف هستن 

و حرف باد هواست

ولی باورم اینه که خدا مخصوصا تو این ماهها میزان حرف و عمل ما ها رو امتحان میکنه چون تو این دوماه یه جوری حضور خدا تو وجودمون پر رنگتر میشه 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۷
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

یه شماره حساب بدی میشه کمک کرد ها...
پاسخ:
والا اینجا چیزی نگفتم و نمیگم چون مردم حق دارن اعتماد نکنن همه که مثل شما به من لطف ندارن  ولی خصوصی بهت شماره حسابم میدم رفیق  
خب بده :)
پاسخ:
فرستادم 
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی