تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

من خوبم

سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۰۴ ب.ظ

 ۱- مجوز ساخت کتابخونه ی روستای محل کارم رو از بخشداری گرفتم و بخاطر این موفقیت خیلی خوشحالم

۲- بعد ماه رمضون درگیر پروژه عکاسی از کودکان معلول میشم

۳- یادداشتهای یک دیوانه گوگول حسابی به دلم نشسته و تقریبا رو به اتمام 

خوشحالم که بیشتر از قبل با ادبیات روس اشنا شدم 

بعد از اتمام این کتاب قمار باز داستایفسکی رو شروع میکنم 

۵- دیگه به زندگی ساکت عادت کردم و کم کم همه چی به سمت عادی  شدن پیش میره

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۱
خورشید جاودان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی