تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

هذیانهای یک ذهن درگیر در ساعت پنج

جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۲۶ ق.ظ

بیدار شدم دارو بخورم بعدش بدخواب شدم 

خداییش کدوم ادم عاقلی پنج صبح به این فکر میکنه که وقتی برای تهیه ی دارو پولی نبود هم اینقدر درمانده و مستاصل نبودم که الان هستم 

کاش اونقدر پول داشتم که با خیال راحت  و بدون منت برای کتابخونه کتاب می خریدم 

خدا جون باور کن الان از ته دل به یه بارون شلافی تراول صد تومنی نیازمندیم 

اینو که برای خودم تنها نمیخوام تو اون بارون رحمت رو بفرست به خدا وندی خودت همه سود میکنن منم قول میدم قد نیازم بردارم 

ببینید چی شده که من پنج صبح گوشی به دست تو تاریکی این کلمات رو کنار هم ردیف کردم 

واقعا از بی تفاوتی مردم  لجم گرفته ولی از طرفی هم به خودم میگم کار خوب کردن که زور نیست  خب براشون مهم نیست 

وگرنه اوضاع اقتصادی ملت اونقدرام فجیع نیست که نتونن چارتا کتاب دو تومن سه تومنی کودک بخرن  یا یه کتاب ده پونزده تومنی بزرگسال 

حداقل مردمی که میبینم هر شب یه پست پیتزا یا کافه گردی یا بستنی خورون یا مهمونی تو اینستا دارن همون ملتی که خوب می شناسمشون وگرنه به خودم اجازه نمیدادم قضاوتشون کنم 

همون همکارمو می گم که میخوان برن سفر خارج ولی وقتی پیامم رو تو گروه مدرسه خوند که در حال جمع اوری کتابم حتی به روی خودش هم نیاورد 

کسانی که وقتی حسابی لبریزم میکنن از شرشون به اینجا پناه میارم و کلی خودم با خودم غر میزنم 

و البته شاید کسی که میخونه رو هم خسته کنه ولی امشب بدجور سر ریز شدم نمیگفتم تو تنهایی مجبور بودم همش رو نشخوار کنم 

میدونم این اواخر همه اش از کتابخونه گفتم حواسم هست

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۴
خورشید جاودان

نظرات  (۳)

کتاب های من کتاب های کودک نیست :(
وگرنه برات پست میکردم چندتایی
پاسخ:
لازم نیست کودک باشن 
هرنوع کتابی لازمه تو کتابخونه باشه 
اون رو بخاطر قیمت ارزونش گفتم وگرنه کتاب خونه عمومی

موضوع اصلا قیمت و بی پولی مردم نیست. موضوع این است که کتاب کلاً دغدغۀ عدۀ معدودی است و توضیح آن که چه اهمیتی دارد هم که اساساً بیفایده است!

من هم مقداری کتاب دارم که گذاشته ام ببرم کتابخانۀ نزدیک خانه اهدا کنم. اگر می شد برای خودت می فرستادم، اما هزینۀ پستش واقعاً خیلی زیاد می شود و به صرفه نیست.

کاش جایی بود می رفتیم اینها را تحویل می دادیم و آنها خودشان برای مناطق محروم تر پست می کردند. یعنی یه جوری شده که آدم فکر می کند آخر دولت و مسئولان کجا هستند. همۀ کارهای خیر و درست را مردم به همت خودشان دارند انجام می دهند.

زیاد خودت را اذیت نکن لطفاً.

الان بروم یه جستجویی بکنم شاید راه حلی وجود داشته باشد.

پاسخ:
درسته حق با شماست

سلام و درود 

ای جااااااان ! 
اینجا خونه ی خودته خانوم معلم ـ هرچی غر داری میتونی اینجا بنویسیش 
هرکسی هم خوشش نیاد یا چیزی میگه یا دیگه نمیاد بخونه  :)
منم بیصدا میام میخونم و میرم :)
هیییییییییییییییییی :(
دنیای بدی شده ! کار خودتو بکن !
یک سوال 
بچه ها تلفن ندارن که بتونی از کتابهای صوتی استفاده بکنی ؟ 
پاسخ:
سلام 
نه ندارن 
اون طفل معصومها خورد و خوراک درست ندارن چه برسه به تلفن 
ممنونم که میخونی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی