تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

تشکر نامه

يكشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۵۱ ب.ظ
چندتا از دوستان و خواننده های وبلاگم با اینکه خودشون دانشجو و یا دانش اموز بودن ازم شماره حساب خواستن تا تو زمینه ی تهیه کتاب برای کتابخونه روستای محل کارم بهم کمک کنن از اینکه بهم اعتماد کردین واقعا ممنونم 
با تمام وجودم تشکر میکنم 
راستش اونقدر ادم مغروری هستم که حتی اگه دوای دردم دست کسی باشه رو نمیزنم بهم بده بقول ما اشهد باید از غیب بیاد و واقعا این دو سه نفر از غیب اومدن 
تو این دنیایی که به هر در زدم و موفق نشدم اعلام امادگی همین چند نفر برام حکم یه مسکن بود 
اولین باری که اینجا اعلام کردم قبل مرگم ارزو دارم یه قدم خیر بردارم ماه رمضون پارسال بود که بازهم دوستای وبلاگیم بهم کمک کردن مبلغ خیلی کمی بود ولی تونستیم به دو سه خانواده بی بضاعت کمک کنیم 
بار دوم حادثه زلزله کرمانشاه بود که بازهم همین دوستان بهم لطف داشتن 
بار سوم اون پستی که درمورد بیماری دوستم نوشتم هم دونفر ازم شماره حساب خواستن
و این بار کتابخونه برای منطقه محروم 
امیدوارم همیشه سلامت باشین و همیشه کنار من بمونید رفقای جان 
تو این دنیای پر از بی اعتمادی که البته حق میدم به همه واقعا ازتون ممنونم که با بودنتون به ادامه دادن این مسیر دلگرمم می کنید
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۶
خورشید جاودان

نظرات  (۱)

سلام
من که نتونستم از این چالش روسفید بیرون بیام اما خوشحالم بابت این دوستانی که داری
امیدوارم خدا برات همچین دوستان قدرشناسی رو نگه داره. 
منم ازشون تشکر میکنم

پاسخ:
این چه حرفیه اقا مهرداد 
من بخاطر بودن همه اتون خدا رو شکر میکنم 
بالاخره هر کسی شرایطی داره که ماها ازش بی خبریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی