تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

سی وشش

سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۳۹ ق.ظ

خیلی وقتها فکر میکنم بنده خاص خدا هستم دوست ندارم این فکر نشونه ی غرورم باشه ولی فکر و حس خاص بودن همیشه با من بوده ، همیشه که نه مدت زیادیه که این حس همراه منه 

خدا منو خیلی دوست داره  اینو هم به چشم خودم دیدم و هم  حسش میکنم 

بیست و یک سالگی برای بار اول بیماری اومد سراغم سه سال بعد اثری ازش نبود تا ۲۷ سالگی که برای بار دوم مهمان تنم شد ، اون موقع از نظر علم پزشکی خیلی خوش شانس می بودم باید تا یک سال دیگه زنده می موندم ولی نه سال از اون روزا گذشت  و من همچنان زنده ام و زندگی میکنم این اولین نشونه دوست داشتن خدا

بعضی وقتاشده تا لب پرتگاه رفتم ولی عمو پیره دستمو گرفته و نگذاشته سقوط کنم

بهترین قسمتش قدرت و توان عجیبیه که بهم داده راستش منم مثل شما خسته میشم ، کم میارم وخیلی وقتا از خیلی چیزا شاکی میشم ولی تهش خدا رو شکر میکنم  برای داشته ها و نداشته هام انگار که عمو پیره اصلا دلش نمیخواد من ناشکری کنم فوری داشته هامو میاره تو ذهنم 

قدرت و توان زندگی کردن باعث شده هرچی سخت تر بشه من مقاومتر بشم و این یه نعمت الهی که عمو پیره بهم داده 

تو این دنیایی که همه برای بیشتر داشتن در حال رقابت باهم هستن من یه گوشه  ی این زندگی به بهتر شدن محیط اطرافم و حال دل دور و بریام فکر میکنم و هیچوقت دنبال رقابت و حرص بیشتر داشتن نبودم هرچند که معتقدم رفاه مالی یه وجه پررنگ زندگی ماست وتلاشم رو میکنم که  تو این زمینه هم به یه جایی برسم ولی وقتی خدا یه پیمونه مشخص رزق و روزی برام در نظر گرفته دیگه چشم و هم چشمی و رقابت چه فایده داره اینجاست که باید شکر گذار همون داشته ی کمت هم باشی 

هیچوقت نخواستم مثل  خیلی ها یی که می شناسم همه عمرمو دنبال زیبایی ظاهری باشم چون از بچگی تو گوشم میخوندن تن ادمی شریف است به جان ادمیت نه همین لباس زیباست نشان ادمیت و خدا رو شکر میکنم توان متفاوت بودن از نوع دیگه رو بهم داد 

خدا رو شکر میکنم که هیچوقت نخواستم مثل یه اثر هنری بیرون برم و ترجیح دادم یه ادم معمولی باشم ولی هر روز یه چیزی یاد بگیرم 

ومن تمام این داشته ها و همه زندگیم رو از خدا و نعمت هایی که بهم داده میدونم و بخاطر همینه که میگم خدا منو خیلی دوست داره و خودمو بنده خاصش میدونم 

برای شکر کردنش هزار و یک دلیل دیگه هم دارم 

ولی وقتی به داشته هام فکر میکنم تو دلم دعا میکنم که هیجوقت مغرور نشم 







موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۲
خورشید جاودان

نظرات  (۵)

خوشحالم که راضی و خوبه حالت .
پاسخ:
هیچ کس ندونه تو خوب میدونی وقتی حالم خرابه چه وضعی دارم😁
خدا رو شکر خوبم 
فعلا از دست من راحتی
سلام خورشید جان :)
اصلا مگه میشه خاص نباشی؟
تو عزیز دردونه خدایی :)
ایشالا همیشه سلامت باشی و با انرژی بیشتری برای تغییر محیطت قدم برداری
پاسخ:
سلام 
ممنونم 
انشالله همیشه سلامت باشید. به نظر من اشکالی نداره آدم حس کنه بنده مخصوص خداست و خدا بیشتر دوسش داره. 
خداوند انسانهایی رو دوست داره که هوشیارند و در مسیر تکامل هستند. و اگر غیر از این باشه و یا بشه از اون توجه خاص خدا دور میشن، 
پاسخ:
حس خوبیه ولی با خودش مسوولیت میاره وقتی بنده خاص باشی باید بیشتر حواست به خودت و رفتارات و کارات جمع باشه
برخلاف خیلی ها که فکر می کنن خوبی و راستی و پاکی از بین رفته، من معتقدم که اینها هستند که بشر رو هدایت می کنند. و اگر آدمها در مسیر این چیزها قدم بردارند، همۀ کائنات به کمک شون می آیند و اگر راه را هم هموار نکنند، یک جور رضایت و شعف خاصی به بشر می دهند ... فکر می کنم تو هم جزء این گروه از آدمها باشی و این خیلی عالیه!
پاسخ:
منم هنوز فکر میکنم دنیا اونجوری که خیلیا میگن تیره و تار نیست 
امیدوارم بتونم همیشه این حس رو داشته باشم و بنده بهتری باشم برای خدا
سلام
یه دوره ای فکر میکردم که دنیا تیره و تاره و همه آدما میشهایی در لباس گرگ 
هر چند الان هم اینو فراموش نکردم و هر روز دندون های تیز گرگ های پنهان شده رو میبینم.
اما حالا میدونم که که خوبی گرچه کم اما هست . امیدوارم بتونیم کشنش کنیم و پرورش بدیم و زیادش کنیم. 
خدارو شکر که دیدت به خودت اینطوره . مطمئن باش عمو پیره ای میگی حواسش بهت هست. امیدوارم حواسش به هممون باشه.
پاسخ:
سلام 
اون تیرگی که غیر قابل انکاره ولی حضور بعضی ادما 
افتادن بعضی اتفاقا میتونه از تیرگیش کم کنه 
عمو پیره حواسش به همه بچه هاش هست شک نکن ولی گاهی بچه ها اونقدر مشغول شیطنت و یا گرفتاریاشون هستن که حضورش رو حس نمیکنند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی