تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

سی و هفت

جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۲۴ ق.ظ
شبها قبل خواب وقتی تو رختخواب دراز میکشم ، وقتی که از شدت کار استخونام با درد اعتراض میکنن به خیلی چیزا فکر میکنم 
این روزا بیشتر فکرم حول افزایش درآمدمه. در آمدی که قراره اگر بیشتر بشه مقداریش صرف امور خیر و کمک به افراد بی بضاعت بشه 
همیشه از عمو پیره میخوام جوری وضع مالیم رو خوب کنه که بتونم کلی کتابخونه بسازم ، سرپرستی چندتا بچه رو به عهده بگیرم ، بدون دغدغه به بیماران کمک کنم و... 
تا الان که نشده و منم مثل نود درصد مردم این مملکت تو کار خودم موندم چه برسه درامد مازادی داشته باشم :))
یکی از این شبایی که گذشت یه فکری به ذهنم رسید و اونم این بود که حالا که من کلی کار دستی بلدم چرا از این طریق کسب در امد نکنم و مقداری از درامدم رو خرج اون چیزایی که ارزومه نکنم 
یه پیج از کارای دستیم فقط و فقط به هدف صرف هزینه ها تو امور خیریه درست کردم به این نیت که خدا کمکم کنه رزق و روزیم زیاد بشه و با خیال راحت دنبال اهدافم برم 
خب بهترین راه برای شرکت تو کار خیر خرید کردنه در ازای هزینه ی پرداختی کالا دریافت میکنید و اینجوری خیالم راحته که شک و شبه ای بوجود نمیاد و شما هم در ازای پرداخت پول کار دستی دریافت میکنید 
اینا رو گفتم که بگم اینبار واقعا به حمایتتون نیاز دارم نمیدونم چقدر زنده میمونم و تا چه حد به ارزوهام میرسم ولی با تمام وجودم تلاش میکنم حال دل انسانهای دور و برم رو خوب کنم هیچوقت تو زندگیم به هیچ کس رو نزدم ولی الان خواسته ام رو که حمایت شما از این کسب و کار هستش رو میگم 
ادرس پیج اینستام هم هست 
asareart
امیدوارم خدا بهم کمک کنه بتونم به اهدافم برسم البته با کمک شما نشناخته ها و ندیده های عزیزی که بهم لطف دارین و اعتماد دارین


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۵
خورشید جاودان

نظرات  (۳)

عزیزم:))
چقدر خوب :)
الهی که سالم و خوش روزی  باشی:))))
پاسخ:
ممنونم 
یه کانال تلگرامی هم به همین نام پیدا کردم واسه شماست؟
پاسخ:
نه من تلگرام ندارم
من یه پیام خصوصی هم دادم نمیدونم دیدینش یا نه؟
پاسخ:
بله ولی چون لپ تاپ خرابه نمیتونم از طریق ایمیل پاسخگو باشم با گوشی هم بزور میشه یه چند خطی نوشت و جواب کامنت داد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی