تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

چهل و شش

شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۰ ب.ظ

بعد مدتها باز رفتم سراغ کتاب البته تو این مدت زندگینامه چارلی چاپلین رو میخوندم  

اندازه ای که سرد نشم 

الان قمارباز داستایوفسکی رو دست گرفتم و میخونم 

امیدوارم این یکی هم به خوبی بقیه روس های شگفت انگیز باشه و سر حالم بیاره

دلم برای درست و حسابی خوندن تنگ شده

دلم میخواد به اون دوران هیجان انگیز برگردم 

خیلی وقته اون دختر پر شور و هیجان سابق نیستم از وقتی مامان رفت انگار زندگی تخیل و اون همه شور و نشاط رو هم با خودش برد

وارد یه فاز جدید از زندگی شدم و همه چی کند پیش میره اونقدر کند که من رو هم مجبور کرده یه جورایی اروم بشم

یه برنامه برا خودم ریختم که منظم تر بخونم ودوباره کم کم اون حس و حال روبرای خودم زنده کنم

همه ما یه دوران طلایی داریم که یا گذشته و یا در حال گذران اون هستیم برای من سال ۹۵ دوران طلایی بود ولی با شناختی که از خودم دارم سال ۹۷ رو هم برای خودم طلایی خواهم کرد



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۳
خورشید جاودان

نظرات  (۳)

😊
سلام 
کتاب خوبی رو شروع کردی . امیدوارم لذت ببری .درباره دوران اوج هم همینطوره .اما بیشتر با این نظرت موافقم که ما خودمون میتونیم این دوران رو بسازیم.
پس سال ۹۷ سال اوجت خواهد بود .درنگ نکن و البته شک هم نکن.
پاسخ:
خدا بزرگه 
فعلا که اوایل سال ۹۷ رو خوب شروع کردم 
البته تو زمینه کتاب خوندن نه ولی همینکه یه هدف بزرگ برای خودم انتخاب کردم راضیم 
امیدوارم تا اخر سال ۹۷ به جایی برسم که بگم خدا رو شکر  خوب تمام شد

کتابخوانی پروسه ای پر افت و خیز است خورشید ... مهم فراموش نکردن کتاب است که خوشبختانه در مورد تو همینطور است.

پاسخ:
در عرض یه روز قمارباز رو تمام کردم 
ولی گاهی از فاصله ها میترسم سحر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی