تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

شکلات تلخ ۴۸

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۰ ب.ظ
داستان های پس از مرگ 
چهار داستان که سالینجر قبل مرگش نوشته بود ولی نمیخواست منتشر بشه و متاسفانه برای خودش و خوشبختانه برای ما منتشر شد رو میخونمدلم برای هولدن فرانی و زویی و نقاش خیابان چهل و هشتم تنگ شده 
این روزا اگر درد نداشته باشم و حال و حوصلم سر جاش باشه دوباره سالینجر خوانی رو شروع میکنم چه رابطه ای بین سالینجر و دلتنگی وجود داره نمیدونم ولی وقتی میخونمش اون حس غریب دلتنگی که بدجور به دلم چنگ میزنه رو دوست دارم شاید حس و حال هولدن کالفیلد در من زنده میشه ، هرچی هست به خوشمزگی شکلات تلخ
بعد از سالینجر هم میخوام دوباره چندتا کتابی که از کالوینو دارم بخونم برخلاف سالینجر کالوینو شور و نشاط در من زنده میکنه
ببینیم این معجون تلخ و شیرین چه حسی رو در من زنده میکنه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۷
خورشید جاودان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی