تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

شصت و چهار

پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۲۲ ب.ظ

این بار بدون هندزفری موسیقی تیتراژ فیلم هزار دستان رو پلی کردم مثل قبل در حد جنون و کر شدن صدا بلنده 

در حال خوندن کتابی هستم که بقول زهرا از اون کتابای زرد که به توصیه اون ارزش وقت گذاشتن نداره 

ملت عشق دست گرفتم و سعی میکنم تو اون همه شلوغی موسیقی چند صفحه ایش رو بخونم اینم روش تازه ای برای خفه کردن صداهای توی سرمه

خودمم مردد هستم که خوندن این کتاب رو ادامه بدم یا نه ولی به خودم میگم به ذهنت استراحت بده و یکمی زرد بخون مگه چی میشه ؟

سومین عروسک محلی رو هم دوختم ، باید گزارش مراحل دوختش رو هم بنویسم واز مراحل تهیه اش عکس میگرفتم که متاسفانه نگرفتم 

کلی ماکت وسیله خونه قدیمی هم باید براش اماده کنم و ماکت خونه قدیمی هم بسازم ولی با این همه کار باز حوصلم سر میره باز به تنهاییم فکر میکنم باز خسته میشم 

میدونم این یادداشت های اخری کسالت بار ترین روزمرگی های دختری که داره سعی میکنه راهی پیدا کنه ولی اینجا  تنها جایی که میشه حرف زد حتی اگر چرت و پرت باشن 

تنها چیزی که خوشحالم میکنه این که اوضاع کتاب خوندنم بهتر از قبل شده  

هیجان انگیز ترین قسمت این روزهای من دوباره خوانی سالینجر هایی که تو کتابخونه دارم فقط بین هر کدوم یه کتاب دیگه هم میخونم که سالینجر زده نشم 

داشتم به این فکر میکردم که چه خوب شد مترجم اسم کتاب نه داستان سالینجر رو به دلتنگی های نقاش خیابان چهل و هشتم تغییر داد درسته وقتی کسی ازم میپرسه چی میخونی نفس کم میارم بگم دلتنگی های نقاش خیابان چهل و هشتم ولی به نظرم خیلی خیلی خیلی بهتر از اینه که اسم کتاب به این جذابی نه داستان باشه 

بهترین داستانهایی که تو این مجموعه داستان خوندم یک روز خوش برای موز ماهی وتقدیم به ازمه با عشق و نکبت و تدی بود

فکر کنم بخوام تا اخر عمرم هزار بار دیگه هم بخونمش چون بچه هایی که تو داستان های سالینجر هستن کپی برابر اصل بچگی خودم هستن و از این لحاظ که من عاشق اون بچه ها و کلا سالینجر هستم




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۸
خورشید جاودان

نظرات  (۴)

جالب بود
پاسخ:
کجاش جالب بود؟
ملت عشق جزء کتاباییه که از اواسطش تصمیم گرفتم رهاش کنم. یه جایی حرف جالبی درباره‌ش خوندم، از یه روانشناس، می‌گفت بیشتر کسایی که برای مشاوره پیشم میان و می‌خوان از هم جدا بشن این کتاب رو خوندن! به نظر میرسه کتابِ خیلی تاثیرگذاریه. :))
پاسخ:
چی بگم 
من که نه کسی تو زندگیم هست نه کاری به عشق و عاشقی دارم :))
فقط بخاطر اینکه بین کتابای سالینجر وقفه بیافته که سالینجر زده نشم دست گرفتم 
شاید گذاشتم کنار باز رفتم سراغ سالینجرا 
منم با زهرا موافق ام : ))


پاسخ:
خیال خودتو زهرا راحت حال و حوصله ندارم بخونمش:)
سلام
ملت عشق به جز یه قسمتهایی خوب بود به نظر من
نمیدونم شاید من خیلی مبتدی هستم تو کتاب خوندن
ولی اخه شما چرا میگین کتاب زردیه؟
پاسخ:
سلام اون کتاب زرد بودن نظر من نیست نظر دوستم بود
البته به نظرم کتاب زرد یا هرکتابی فرقی نداره 
من کتابا رو میخونم تو بدردنخورترینش هم یه جمله ی خوب بدرد بخور که پیدا میشه 
فعلا همون ده صفحه ی اولش رو خوندم و گذاشتم کنار تا سرفرصت بخونم
من نمیگم نمیخونم هر کتابی حداقل ارزش یکبار خوندن رو داره 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی