تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

فرفره نارنجی

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۱۱ ب.ظ
فرفره نارنجی که مامان پری قبل آسمونی شدنش بهتره بگم قبل از تصادفش برا پوریا درست کرده بود خونمون جا مونده 
نمیدونید چه لذتی داره زیر باد پنکه بشینی و فرفره دست بگیری و به چرخشش نگاه کنی 
با چرخش فرفره همه خاطرات زندگی هم تو سرم میچرخه 
فکر کنید سخت ترین ماکت ها رو میتونم درست کنم ولی از پس ساخت یه فرفره بر نمیام چون همیشه یه مامانی بود که با عشق کلی فرفره رنگی درست کنه 
باز خوبه ساختن قایق رو ازش یاد گرفتم 
شاید هم نخواستم و نمیخوام فرفره ساختن رو یاد بگیرم چون به قشنگی فرفره های دست ساز مامان پری نمیشه 
این روزا که کار کتابخونه تمام شده تا شروع کار بعدی یه جوریم انگار بی هدفم 
هرچند که به استراحت نیاز دارم ولی بودن تو فضای کتابخونه خیلی خوب بود
امشب عجیب هوس کردم فرفره و قایق درست کنم و بدجور دلتنگ بابا و مامانم هستم
شاید تا صبح بیدار موندم و کلی قایق کاغذی و فرفره درست کردم و به نیت مامان پری و بابا به بچه ها دادم هرکسی که تو خیابون دیدم یه فرفره و یه قایق کاغذی از مامان پری و بابام هدیه میگیره و فقط ازشون میخوام از ته دل بخندن تا مامان و بابام خوشحال بشن
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۳
خورشید جاودان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی