تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

ابری با بارش تراول صد تومنی

پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۲ ب.ظ

بعد از یه دوره بی پولی حاد یه سفارش درست حسابی زیورالات گرفتم 

اما الان مساله اینه که آیا قیمت درشت بگم یا یه تخفیف درست حسابی بدم قیمت درشت به دلیل گرونی مواد اولیه است و تخفیف در ست حسابی بخاطر اینه که

مشتری یکی از بهترین رفیقامه که علاوه بر رفاقت حسابی هم تو زمینه کسب درآمد از کارهای هنری دست ساز حمایتم میکنه 

اگه قیمت واقعیش  رو بگم میتونم یه مانتو و یه کتاب بخرم و اگه تخفیف بدم فقط میشه مانتو خرید 

خدایا با هرچی امتحان میکنی با نخریدن کتاب امتحان نکن😁

اینجاست که باید دوباره برم سراغ ارزوی ابری با بارش تراول صدتومنی 

.........................................

من هروقت کتابی رو خوندم اگر خوشم اومد سراغ بقیه اثار اون نویسنده هم میرم

کالوینو ، وونه گات ، اریک امانوئل اشمیت و چند نویسنده دیگه  چند کتابی ازشون خوندم یعنی از هر کدوم سه یا چهار کتابی تو کتابخونم دارم 

وقتی رگتایم رو خوندم و مجذوبش شدم دوست داشتم بیشتر با دکتروف اشنا بشم 

نمیدونم کسی بهم گفت بیلی بات گیت رو بخونم یا همینجوری تو ذهنم بود 

به هر حال تصمیم گرفتم بخرم و بخونم ولی وقتی با قیمتش مواجه شدم از خریدش پشیمون شدم 

بجاش با اون پول رفتم یه سری مایحتاج خریدم کاش  یه درخت جادویی تو خونه وجود داشت که می رفتم زیرش یه قالیچه پهن میکردم و دستمو دراز میکردم از شاخه هاش کتابای مورد علاقم رو میچیدم و همونجا زیر سایه اش میخوندم

دلم میخواد یه عالمه کتاب بخرم 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۹
خورشید جاودان

نظرات  (۱)

۲۰ مهر ۹۷ ، ۱۰:۰۷ هالی هیمنه
شاید خنده‌تون بگیره، ولی توی این یه سال هیچ‌کدوم از کتابایی که خونده و خریده بودم چاپی نبودن. :) 
پاسخ:
اصلا رابطه خوبی با پی دی اف ندارم متاسفانه 


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی