تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

هعی روزگار لعنتی خسته کننده

شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۴۶ ق.ظ

یه چیزی تو وجود خودم برام عجیبه

کسی که تونسته دردهای وحشتناک رو تحمل کنه چرا با کوچکترین حرفی میریزه بهم؟

چرا وقتی عصبانی میشه به یه موجود غیر قابل تحمل تبدیل میشه

چرا اصرار داره به یه نفر بفهمونه که اقای عزیز قبل انتقاد از من حداقل یه نکته مثبتم رو به خودم بگو تا با خودم بد نشم و مدام خودخوری نکنم که خوبیام کجاست

این که همش شد بدی

چرا از خودم راضی نیستم با این همه کار و فعالیت

چرا ضعیفم

و جواب همه این چراها اینه 

منم ادمم یکی مثل خودتون دلم مهربونی و توجه میخواد

دوست دارم خوب و بدمو ببینید 

ولی چیکار میکنید به اسم رفاقت و دلسوزی فقط انتقاد انتقاد انتقاد

جوابش چیه لجبازی لجبازی لجبازی

هیچوقت ادعایی به خوب بودن نداشتم فقط خود واقعیم بودم و هستم

زیادی ساده ام چون شفافم 

این روزا کسی ادمای شفاف رو دوست نداره 

همه دنیا میخوان تغییرشون بدن 

به کمی عیاری و سیاستمداری نیازمندم ولی انگار اینم ژنتیکیه 

پس گور پدر دنیا من همینم که هستم 

هرچند با خودم اصلا این روزا خوب نیستم  ولی با تمام وجودم خودمو دوست دارم 

چون هیچکسی نمیتونه مثل من باشه و خدا یه دونه افریده اونم منم 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۹
خورشید جاودان

نظرات  (۳)

اینکه دردای وحشتناک رو تحمل می‌کنیم به این معنی نیست که تاثیری روی ما  نداشته باشند و تغییرمون ندند...
پاسخ:
قبلا که بیمارستان بستری میشدم 
اون شیمی درمانی های وحشتناک و... انگار قویتر بودم 
شایدم تو خودم میریختم و میریزم و اسمش رو گذاشتم قدرت یعنی ممکنه خودمو گول زده باشم؟
این سوالی نیست که من بتونم جوابش رو بدم. خودت تنها کسی هستی که پاسخ درست رو می‌دونی. 
اما در نظر داشته باش که من نمی‌گم تو قوی نیستی یا نبودی. می‌گم تحمل یه درد یه مسئله‌است و تاثیر گرفتن ازش یه مسئله دیگه‌است و این دو هیچ تناقضی با هم ندارند. با همدیگه هم نباید مخلوط بشند و به جای هم گرفته بشند.
پاسخ:
درسته 

سلام خورشید

با وجود این که خودم جزو اون دسته از افرادم که بسیار صریح نظرم رو میگم اما غالبا ( صادقانه تلاش می کنم که ) با دلیل و منطقِ درست نظر و یا انتقادم رو مطرح کنم. و چون از بابتِ تلاش خودم خیالم راحته، این که فرد مقابل ناراحت بشه برام مهم نیست. من در انتخاب واژه هام حتا دقت زیادی دارم.

اما نکته ی مهم تر اینه که افراد در زمانِ صحبت کردن ( بخون در همه ی وقت ها !!!) تابعی هستن از سطح هورمون ها و آنزیم های کبدی شون و کمبودهای ویتامین و نوع تغذیه شون! و تمام عواطف و احساس ها و هیجاناتی که در همون لحظه دارن تجربه می کنن و همه ی این ها در همین لحظه با نوع نگاه شون به قضیه تلاقی پیدا می کنه! بر این اساس اصولا چیز جدی ای وجود نداره حتا اگر از طرف "آقای عزیز" باشه!
آروم باش خورشید. خصوصا اگر می دونی که خودت هستی. 
پاسخ:
فعلا که همه چیز بهم ریخته اس و در استانه فروپاشی چون شاید تو توی انتخاب کلماتت دقت کنی ولی خیلی ها اینکار رو نمیکنن 
من ادما رو خوب و بدشون رو میپذیرم ولی ...
مشکل همینه که خیلی خودمم باید یکم خودم نباشم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی