تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

تنهایی پر هیاهو

يكشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۴۳ ب.ظ

هیولای درون 

خرشرک درون

دراکولای درون

کودک درون

مادر درون

فرشته درون 

خل گور به گوری درون

مرد درون 

قدرت 

صبوری 

طاقت 

تحمل 

عشق 

دوست داشتن 

مهربانی 

نفرت 

مرگ 

زندگی 

مادر 

پدر.

.

.

.

اه این سرو صداها چرا ساکت نمیشن؟

چرا سوالای بی جواب تمامی ندارن 

میشه شلوغ نکنید 

اگه اینجوری پیش برین مجبورم یه مبصر درون هم براتون انتخاب کنم 

ساکت نشید با اشد مجازات روبرو میشین 

میخندین؟ 

باور ندارین 

خیلی خب صبر کنید حالتون رو میگیرم 

صدای همتون رو برای همیشه خاموش میکنم 

چی ؟ نمیتونم ؟

درسته شما هم فهمیدین اونقدر تنهام که به شما پناه اوردم  حق دارین من از پس خفه کردن شماها بر نمیام 

یه اعتراف کنم؟

یه جور خودآزاری شیرینه ، تمام روز تو اتاقم بشینم و به اراجیف شما گوش کنم برام لذت بخشه 

راستش من جز شماها کسی رو ندارم ولی جان من بچه پررو نشیدا زیادی شلوغ کنید یه گلوله حرومتون میکنم 

اه چقدر بی مزه اید خب چرا غش خنده شدین ؟

اهان زیادی شبیه دیالوگ فیلمای وسترن شد 

باشه بابا بچه پرروها سرمو میکوبم به دیوار 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۰
خورشید جاودان

نظرات  (۵)

۲۰ آبان ۹۷ ، ۲۲:۵۲ هالی هیمنه
بدانید و آگاه باشید ای درونیان، انّ عذابی لشدید. تا نیومدوم ببافومتون بشینین سر جاتون صداتونم در نیاد!
پاسخ:
اقا فیلسوف درونمم تازه نطقش باز شده و مدام یه جمله مسخره رو تکرار میکنه ایا زندگی انسانهای همیشه موفق بازگو کننده گذشته ای تلخ و دردناک است 
سالهاس این سوالو میپرسه و به جواب قطعی نمیرسه
۲۰ آبان ۹۷ ، ۲۲:۵۴ هالی هیمنه
کامنتِ قبلیم تا قبل از ویرایشِ پست بود. نمی‌دونستم صلح کردید به این زودی. :))
پاسخ:
خب تنها مونس هامن دلم نمیاد خفشون کنم 
اگه مدل تنهایی منو تجربه کرده باشی مجبوری زود اشتی کنی
باور کن هیچ فکری برای نوشتن این مزخرفات نکردم فقط مکالمه درونم رو نوشتم  گاهی فقط کلمات رو مینویسم گاهی مکالمه این مدلی که از هر واقعیتی برام واقعی تره
وراج درونمم میگه حرف بزن بنویس بگو یکی زدم تو دهنش ساکت بشینه
۲۰ آبان ۹۷ ، ۲۳:۰۴ هالی هیمنه
این سواله از اون سوالاییه که بعد از شنیدنش حال می‌ده خیره در افق محو شی. :))

منم زیاد دارم از این دردودلا. فایلِ وردِ مربوطه رو باز می‌کنم و شروع می‌کنم حرف‌زدن باهاشون. بعضی وقتا خیلی کیف میده.
پاسخ:
اره ولی من به مرحله ای از جنون رسیدم که واقعا اگه به کسی غیر از خودم مکالمات درونیان بروزن جنیان رو نگم احتمالا منفجر کنم سرمو :))
بخاطر همین اینجا مینویسم یکی مثل شما بیاد بگه اونم از این مکالمات داره که فکر نکنم تنهام  و وحشت نکنم از اینهمه شلوغی سرم
خیلی ترسناکه 
۲۰ آبان ۹۷ ، ۲۳:۲۱ هالی هیمنه
شاید تنها تفاوتش این باشه که گاهی اون احساسِ منفجرشدگی رو تو سینه‌م احساس می‌کنم، البته نه همیشه. وگرنه در کل چندان تفاوتی نداره. و شاید براتون جالب باشه که توی همین چند روزه سه چهار بار از این نوع مکالمه‌ها داشتم که یکی میاد میگه چقدر حرفات شبیهِ حرفای منه. حالا هم موندم با این‌همه قرائن و شواهد کی برم ادعای پیامبری کنم. خب امروز که نشد، حالا فردا بهش فکر می‌کنم. :)))
پاسخ:
هرجایی منفجر بشه حس بدیه چه سر چه قلب 
امیدوارم یکم ساکت بشن تا بتونم حداقل بخوابم 
اولین کسی که بهت ایمان میاره خودمم 
پیامبر دیوانگان:)))
۲۰ آبان ۹۷ ، ۲۳:۲۹ هالی هیمنه
آره خب. ما با خودمون حرف می‌زنیم تا انفجاری صورت نگیره.

:)))))
پاسخ:
امیدوارم واقعا از شرش خلاص بشم و بتونم مثل ادمای عادی بخوابم و بیدار بشم 
زندگی با این همه صدای درون سخته 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی