تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

هفتاد

دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷، ۰۶:۳۱ ق.ظ

از اونجایی که رفیق جان هیچ کسمان مدتی تو حال و هوای سابق نیست بنده مشاور اعظم کتابخوانیم رو از دست دادم بنابراین مجبور شدم دل رو به دریا بزنم و برم تو دل سخت خوانها 

اولین تجربه من از فاکنر یه کتاب با سه داستان بنام گنجنامه بود که باعث شد رابطم با عالیجناب کمی بهتر بشه و بقول معروف ترسم بریزه 

کتاب بعدی  عشق سالهای وبا از مارکز نمیدونم مارکز هم جز سخت ها هست یا نه ولی یه چیز نامعلوم باعث می شد نرم سراغش 

البته قیمت عشق سالهای وبا اونقدر گرون بود که مجبور شدم از فیدبیو  بخرمش

و فکر کنم از این به بعد مشتری فیدبیو بشم 

یکی از علتها یعنی علت اصلی اینکه از پی دی اف و... خوشم نمیاد اینه که برای مشخص شدن صفحه ای که خوندی نمیتونی از نشانه کتاب بین صفحاتش استفاده کنی  و من مشکل گم شدن صفحات پی دی اف رو داشتم که خوشبختانه فید بیو این مشکل اساسی من رو حل کرده و خود کتاب الکترونیک نشانه کتاب داره

شاهکار بعدی من کاری که هیچوقت انجامش ندادم 

چه  شاهکاری؟

خوندن همزمان دو کتاب

عقاید یک دلقک و عشق سالهای وبا اینم یه تجربه جالب و جدید که دیگه هیچوقت تکرار نمیشه ومیخوام مزه همین یکبار زیر زبونم بمونه

از کتابخونی که بگذریم 

امسال یه مدیر خیلی عوضی نصیبم شده که هر روز که میخوام برم مدرسه دلم میخواد بکشمش نمیدونم چرا بعضی ها اینقدر عوضی و حال بهم زن هستن و حضورشون محیط کار رو غیر قابل تحمل میکنه 



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۳
خورشید جاودان

نظرات  (۳)

دیروز یادت افتادم فک کردم خبری ازت نیست!
عشق سالهای وبا رو مدتهاست میخوام بخونم و نمیخونم.
بگو بعدا که چطور بود.
پاسخ:
خبر که زیاد هست ولی نمیدونم چرا حس نوشتن نیست بدجور رفتم تو غار :))
سلام 
اینطور که منم شنیدم صد سال تنهایی گویا تا حدودی به خاطر به کار بردن یک اسم برا همه پسر های نسل اندر نسل خونواده سخت خوان بحساب میاد . بازم من دقیق نمیدونم و از شنیده ها گفتم . 
اما عشق سال های وبا کتاب سختی نیست . خوبه .  فیدیبو رو الان یادم اومد که جدا از کتاب های صوتی که ازش گرفتم و خوندم یادمه بخش اعظمی از کتاب حجیم و البته سخت قهرمانان و گور ها رو هم تو فیدیبو خوندم. 
موافقم اگه آدم بتونه باهاش ارتباط برقرار کنه خیلی هم خوبه کتاب هاش یک سوم یا کمتر کتاب های کاغذی هستند.
این آدم های از جنس مدیر مربوطه همیشه هستند و جالبه که واقعا گاهی همین حس به معنای واقعی به آدم دست میده که دوست داریم طرف رو بکشیم از بس بهمون حرص میده . البته امیدوارم هیچ وقت این کارو نکنیم:)
پاسخ:
سلام 
فیدبیو فعلا بهترین گزینه برای کتابخوانهای بی پوله قیمت هاش بد نیستن یعنی من از پسش برمیام 
بعضی نویسنده ها بگیر نگیر دارن  ادم باهاشون بلاتکلیفه هم سختن هم راحت
مدیر هم که حالی برا ادم نمیگذاره قاتل نشم خوبه
۰۹ دی ۹۷ ، ۱۱:۰۷ میله بدون پرچم
سلام
خواندن همزمان دو کتاب را تجربه کرده‌ام... منتها فقط چند بار... یک‌جورایی سخت است.
باید تلاش کنیم زیاد به نفرت پر و بال ندهیم.
کتابخوانی‌تان مستدام باد. فیدیبو هم خوب است اما کتابخانه‌های عمومی هم خیلی خوب‌اند!
پاسخ:
سلام نفرتی تو دلم نیست ولی مدام ازت انتقاد بشه واقعا ادم خسته میشه یعنی دوازه معلم یکیشون نکته مثبتی نداره؟
کتابخونه رفتنم خوبه از اونم استفاده میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی