تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

دلتنگی .... است

چهارشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۷، ۰۳:۴۵ ب.ظ
دلم بدجور برای خودم تنگ شده ولی نمیتونم به این سادگیا با خودم اشتی کنم چون من دیگه اون ادم ساده و مهربون قبلی نیستم 
هیولای درونم بدجورطغیان کرده 
اگه فرصت کنم گاهی به خودم سر بزنم اونوقت که می بینم از خودم خیلی فاصله گرفتم و بدجور دلتنگ خودم میشم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۳
خورشید جاودان

نظرات  (۳)

بین همه ی دلتنگی ها این دلتنگی برای خود خیلی ... ترترتره!!! 

پاسخ:
اره 
مثل خوره می افته به جونت ولی نمیتونی رفعش کنی چون خیلی با خودت غریبه ای
همۀ آدمها یه بخش هیولایی دارند که گاهی بیرون میزنه ... به خودت سخت نگیر!
پاسخ:
خستم میکنه این هیولای درون سرکش
عروسکها چطور پیش میره؟ ازشون عکس بذار لطفا!
پاسخ:
خیلی خوب پیش میره پرونده اشون رفته میراث فرهنگی خوزستان
دو تا نمایشگاه شرکت کردن و یه مصاحبه رادیویی در موردشون داشتم 
و استقبال ازشون نسبتا خوبه 
عکسشون رو هم میگذارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی