تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

بازی تصور از آینده

چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۴:۴۱ ق.ظ
به دعوت آقای سروش در بازی وبلاگی تصور آینده شرکت میکنم
من بخوبی بقیه دوستانی که تو این بازی شرکت کردند نمیتونم بنویسم  بخاطر همین به سبک خودم آزاد و رها از هر قید و بندی تصورم از آینده ام را مینویسم

آینده من در وجود چند نفر خلاصه شده که یک نفر از آنها برجسته تر و پررنگ تر سروش صلواتیان که بدون هیچ چشم داشتی در سیستان و بلوچستان منطقه محروم جازموریان فعالیت میکنه خونه میسازه 
کتابخونه میسازه به بیمارها کمک میکنه  برای بچه ها ‌بزرگترهاشون شناسنامه میگیره و هزاران کاردیگه به معنای واقعی فرشته است این بشر و من با تک تک سلولهام آرزو میکنم و البته تلاش که شبیهش بشم
تصور من از آینده خورشید مراقبت از مردمی که عاشقانه دوستشون داره 

آینده برای من شبیه سروش شدن و خدمت به مردم مناطق محروم و حاشیه شهرم استانم و کشورم 

آینده ای که من برای خودم تو ذهنم ساختم روزگاری که با کمک مردم شهری بدون خشم و نفرت نسبت به اقلیت و اکثریت ، با کمترین میزان فقر و اختلاف طبقاتی و با بیشترین میزان خوشحالی محیط زیستی سالم و زیبا داشته باشیم
آینده ای بدون هیچ خط کشی و مرزو مردمی خوشحال
سروش عزیز هشتگ جازموریان تنها نیست رو در اینستاگرام ساخت و هزاران نفر روزانه فعالیتها و استوری ها و پست های اینستاگرامش رو می بینند و با جون دل در ساختن وآباد کردن  منطقه جازموریان سیستان بلوچستان بهش کمک میکنند سروش کسی که میتونه مثل خیلی از ماها زندگی راحت خودش رو داشته باشه ولی ترجیح داده مدام در رفت وآمد و تکاپو باشه برای آسایش افرادی که بهش نیاز دارند 
و خورشید در آینده ای نه چندان دور به این جا میرسه که میگه خوزستان تنها نیست ایران تنها نیست و اگر خدا بخواد در آینده ای که برای من از سال ۹۷ شروع شد  تمام تلاشم رو میکنم مردم نجیب و صبور شهرم حال دلشون خوب باشه 
همیشه تو ذهنم تصور میکردم در آینده بتونم برای زنان بی بضاعت  حاشیه نشین کار آفرینی کنم و امروز اون آینده و تصور به واقعیت تبدیل شد و اولین محصول حصیر بافی کاربردی  زنان گروهمون در یکی از مناطق حاشیه شهر تولید شد و قرار بعد از کنترل کیفیت و رفع اشکال این محصول و محصولات دیگه ساخته به تولید انبوه برسه محصولاتی که حاصل خلاقیت و هنر سنتی حصیر بافی خوزستانه و همین امروز جناب سروش صلواتیان عزیز هم اجازه دادند که از محصولات حصیر بافی جازموریان که ایده و خلاقیت ایشون و گروهشون هست بعنوان الگو استفاده کنیم و البته باقی محصولات رو هم بهشون معرفی کنیم تا درصورت امکان و تایید کیفیت با گروه ما کار کنند
در واقع آینده از سال ۹۷ برای من با ساختن یک کتابخونه و احیای عروسکهای بومی شهرم خیلی وقت  شروع شده و امروز استارت کارآفرینی هم زده شد 
من دست به هرکاری بزنم یک موفقیت است و خداوند جوری قطعات پازل آینده ی من رو کنار هم میچینه که حیرت میکنم همه چیز در هماهنگی کامل الهی است
خوشحالم که میتونم بگم آینده ام رو هم دیدم و بازهم میتونم بگم تصور من از آینده وقف خودم برای مردمم 
خیلی وقته فهمیدم وقتی خوشحالم که بتونم حال دل کسی رو خوش کنم 
هیچ وقت دلم نمیخواست از کارها و اهدافم حرف بزنم تو سکوت کار میکردم و میکنم وجز خدا هیج کسی نفهمید و نمیفهمه خورشید چه کار کرده و چه کار میکنه ولی این روزاا چون حالم خوبه دوست دارم با بقیه هم این حال خوب رو شریک بشم وگرنه من کجا و بازی های وبلاگی کجا

آدرس اینستاگرام سروش صلواتیان  s.slvt


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۹
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

چه خوب شد که نوشتید و چه خوب که سال با چنین نوشته‌هایی تموم بشه. خورشید عزیز، بارها گفتم ولی تکرارش ضروریه: دنیا با بخشندگی چنین آدم‌هایی معنی پیدا می‌کنه و خوشحالم که یکی از این انسان‌هایی...
پاسخ:
بدون هیچ تعارفی میگم هنوز تا اون انسان ایده آلم خیلی فاصله دارم
کاش وضع مالی خوبی داشتم اینجوری کارها و اهدافم سریعتر پیش میرفت ولی بازهم خدا رو شکر که میتونم قدم های کوچکی بردارم

درود بر تو

صمیمانه آروز میکنم به آرزوت، که زندگی بهتر برای خیلی ها رو محقق میکنه برسی.

پاسخ:
امیدوارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی