تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

دوست

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۵۲ ب.ظ

کرونایی خوشحال کیست؟

یه رفیقه که هیچیش شبیه ادمیزاد نیست حتی بیماریش اونوقت کینه شتری گرفته که من کرونا گرفتم رفقام رو شناختم حتی یه ساندیس هم برام نیاوردین چه برسه کمپوت آناناس 

رفیق احوالپرس کیست؟ کسی که مدام حال کرونایی خوشحال رو تلفنی می پرسید ولی یه علامت کوچیک که ثابت کنه اون بنده خدا کرونا گرفته جز تست مثبتش نداشت 

احوالپرس میپرسید علائمت چیه کرونایی خوشحال پاسخ میداد هیچ یعنی یه آبریزش بینی هم نداری ؟ نه 

البته من کلا برای همه دوستام احوالپرس هستم حتی در حد یه پیام 

مهدی جان میدونم تو این اوضاع هم میخواستی حالمو خوب کنی و سعی میکردی خوشحال باشم ولی اصلا پشیمون نیستم برات کمپوت نیاوردم😁

تازه خوشحالم که کلی باهات کل کل کردم  

  • سنگ صبور کیست ؟ یه رفیق ساکت و ارومه که سه سال میشناسمش و تو این سه سال هروقت ازش پرسیدم حالت چطوره چه خبر جز شکر خوبم خبر خاصی نیست چیزی ازش نشنیدم اونقدر ساکت که من هیجانی خیلی وقتا خجالت میکشم که چرا اینقدر حرف زدم 
  • هانی جان ممنونم که مثل یکی از نزدیکانم تو این سه سال مخصوصا بعد از رفتن بابا مامانم سنگ صبورم بودی

 

رفیق کتابخون کیست؟ کسی که اگر میگرن نداشته باشه و یا تو غار نباشه هروقت بهش زنگ بزنی با عشق خاصی از کتاب برات حرف میزنه و دنیات رو زیر و رو میکنه

مجید جان ممنونم که تو این چهار پنج سال من رو با دنیای کتاب آشتی دادی

 

 

همیشه جوری رفتار کردم که جنسیت رفیق برام مهم نبوده هرچند گاهی بعضی

از هم جنسها دچار سو تفاهم شدن  و فکر کردن خبریه ولی خب برای من فرقی نداره که زهرا باشه مجید باشه یا هانی یا این کرونایی خوشحال دهه هفتادی 

من به چشم انسان بودن بهشون نگاه میکنم شاید یکی از دلایلش این باشه که جای مادرشون هستم و حس مادری دارم نسبت بهشون😂

ادمای زیادی تو زندگیم بودن دوست همکار همسایه و..‌ تنها کسانی که امتحانشون رو پس دادن و کنارشون واقعا راحتم بدون هیچ نگرانی خودم هستم همین رفیقهام هستن 

هیچوقت نتونستم ادمهایی که به جنس و جسمت بیشتر توجه میکنن رو درک کنم اونم اون مدل موذی هاشون که رو نمیکنن چی تو سرشونه و فقط خدا بهت رحم میکنه که میفهمی چه ذات پلیدی دارن

کاش اینقدر دنیا رو حال بهم زن نمیکردن اینجوری ادم مجبور نبود از سایه خودش هم بترسه 

اونم دختری مثل من که دنیا رو از دل صافم میبینم و تا چند سال پیش به همه ادما خوشبین بودم  ولی یه گرگ به تورم خورد که حسابی متحولم کرد 

و این درس بزرگی بود برام

 

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۴
خورشید جاودان

نظرات  (۱)

خوشحالم که تونستم برات دوست باشم.

+خبری نیست خو! همه چی آرومه!

پاسخ:
خیلی وقتها بی تعارف میگم اندازه بابام حرفهام رو شنیدی 
امیدوارم همیشه همه چی همین حد اروم باشه و با همون لحن مخصوصت بهم جواب بدی 
البته همیشه هم من خجالت کشیدم که تو شادی و نه تو غصم خودم رو کنترل نکردم و با هیجان گفتم و گفتم 
بعدش هم به خودم میگم خواست اینقدر صبور نباشه به من چه😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی