تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

گالیور

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۸ ق.ظ

با بنده خدایی تو کار عروسک شریک شدم که بتونه پول دوا درمونش رو جور کنه کارش خوبه خیاط حرفه ایه و واقعا کمک خوبیه فقط یه اشکال داره اصلا ادم ریسک پذیری نیست وقتی یه طرح جدید به ذهنم میاد و به کمکش نیاز دارم محاله نره تو فاز من میدونستم گالیور 

سخته، وقت کمه ،سرفرصت باید کار کرد، نمیتونم، کمرم، سرم و...‌ مثل رگبار تو سر من بیچاره است

و امکان نداره باهم دعوامون نشه ولی هردو به شدت بهم نیاز داریم و کمبود های هم رو تو کار تکمیل میکنیم 

گاهی اونقدر خسته میشم که سفارش رو کنسل میکنم اونم سفارش های قیمت بالا رو که فقط این رفیقمون حرفی نزنه 

بعد جفتمون بی پول می مونیم جوری که برای پول آژانس هم به چه کنم چه کنم می افتیم 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۵
خورشید جاودان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی