تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

شادِ ناشاد

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۵:۱۰ ب.ظ

برای نصب برنامه شاد و تدریس انلاین مجبور شدم مجموعه بی نظیر اهنگهام رو که چند سالی برای جمع اوریش وقت گذاشته بودم پاک کنم  

برای فرستادن یه فیلم کوتاه تدریس مجبورم کلی برنامه و اپلیکیشن رو حذف کنم و وقتی لازم دارم دوباره دانلود کنم

چون یه گوشی معمولی دارم که زود حافظش پر میشه

لعنت به شاد که ناشادمون کرد 

واقعا اصرار به استفاده از این برنامه رو نمیفهمم  هیچوقت اندازه این مدت از معلم بودن بیزار نشدم 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۶
خورشید جاودان

نظرات  (۱)

جدا مدارسی که مجبور بودن از شاد استفاده کنن خیلی اذیت شدن /:

اصرار یه سری مدیر مدارس برای استفاده اش و درک نمیکنم

پاسخ:
منفعت خودشون که ازشون ایراد نگیرن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی