تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

روی تمام نیمکت های خالی می نشینم

جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۵۲ ب.ظ

باید به فکر تنهایی خودم باشم 

دست خودم را می گیرم و

از خانه بیرون می زنیم.

در پارک 

به جز درخت هیچ کس نیست 

روی تمام نیمکت های خالی می نشینم 

تا پارک از تنهایی رنج نبرد 

دلم گرفته 

یاد تنهایی اتاق خودمان می افتم 

و از خودم خواهش می کنم

به خانه بر گردد 

# محمد علی بهمنی



عکاس خودم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۹
خورشید جاودان

نظرات  (۳)

۱۹ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۱ امین ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
جدای از زیبایی شعر، عکس بسیار دل‌نشین‌ـه.
پاسخ:
نوش جان هم عکس هم متن:)

باید امشب بروم

باید امشب چمدانی را

که به اندازه ی پیراهن تنهایی من جادارد،بردارم

وبه سمتی بروم

که درختان حماسی پیداست،

رو به آن وسعت بی واژه که همواره مرا می خواند.

یک نفر باز صدا زد :سهراب!

کفشهایم کـو؟

پاسخ:
من حافظه ی درست درمونی ندارم که بخوام در جوابت شعری بنویسم 

عکست عالیهههه عالیییییییییییییییی
پاسخ:
نوش جانت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی